Zavedení CRM systému ve firmě

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato práce se zabývá analýzou a návrhem zlepšení v oblasti řízení vztahů se zákazníky ve firmě. Je zde rozebrána problematika týkající se řízení vztahů se zákazníky a CRM systémů včetně jejich zavádění. Výrazná část práce se zabývá analýzou současného CRM v konkrétní firmě a na základě této analýzy identifikuje její nedostatky a navrhuje možná řešení vedoucí ke zlepšení.
This thesis deals with analysis and proposal of improvements in area of customer relationship management in a company. There is a theory about customer relationship management and about CRM systems including its implementing. Most of the thesis deals with analysis current state of CRM in a concrete company. There are presented its main drawbacks and proposals heading for improvements.
Description
Citation
ŠPRINGL, P. Zavedení CRM systému ve firmě [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2008.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Daňové poradenství
Comittee
Ing. Pavla Vejmolová (předseda) doc. Ing. Josef Dobřický, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (člen) JUDr. Hana Vejvodová (člen) Ing. Lenka Prášková (člen)
Date of acceptance
2008-06-17
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO