Kyberšikana
Cyberbullying
Abstract
Tato práce se zabývá vytvořením dotazníku, jehož úlohou je omezit hrozby v kyberprostoru z větší části zaměření na kyberšikanu a zároveň by měl působit preventivně na vybrané věkové kategorie od rodičů, žáků základních škol až po studenti středních škol. Dotazník je určení Policii České republiky a to nejen obvodním oddělení, ale i všem policistům, kriminalistům za obírající se v prevenci, analýzou a zjišťování kyberšikany. This is work deals with the creation of the questionnaire, it’s purpose is to prevent threats in cyberspace largely focus on cyberbullying and also should act preemptively to selected ages from parents, pupils from primary school to secondary school students. The questionnaire is to determine the Police of the Czech Republic not only by the District Department, as well as all police officers, criminologists for occupy in the prevention, detection and analysis of cyberbullying.
Keywords
Kyberšikana, informační a komunikační technologie, prevence, Cyberbullying, information and communication technologies, preventionLanguage
čeština (Czech)Study brunch
TeleinformatikaComposition of Committee
doc. Ing. Václav Zeman, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Norbert Herencsár, Ph.D. (místopředseda) Ing. Kryštof Zeman, Ph.D. (člen) Ing. Petr Kovář, Ph.D. (člen) Ing. Ondřej Pavelka (člen) Ing. Jan Dvořák, Ph.D. (člen)Date of defence
2017-06-19Process of defence
Dosáhl jste v rámci řešení práce nějakých výsledků týkajících se chování uživatelů v kyberprostoru? Pokud ano, prezentuje je před komisí. Student na otázku neodpověděl ve formě prezentace, pouze ústně. Dotazník nebyl spuštěn online, student nemá žádná data. Přiznává, že práce není dokončená. Student uvedl phishing jako druh kyberšikany. Phishing je běžný útok, nikoli kyber šikana. Rovněž HOAX uvádí jako druh kyberšikany.Result of the defence
práce nebyla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/63803Source
KORBEL, M. Kyberšikana [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2017.Collections
- 2017 [400]