Workshop specifického výzkumu 2016
Browse by
Workshop specifického výzkumu se konal dne 9. prosince 2016 od 9.30 hodin, v prostorách Fakulty podnikatelské VUT v Brně.
Cílem workshopu bylo seznámit akademickou obec Fakulty podnikatelské s dosavadními výsledky projektů specifického vysokoškolského výzkumu.
Počet příspěvků: 14
Rozsah: 111 s.
ISBN: 978-80-214-5472-9
Recent Submissions
-
Faktory úspěchu českých „born globals“ podniků
(Vysoké učení technické v Brně,Fakulta podnikatelská, 2016-12-09)Cílem článku je analyzovat pojem „faktory úspěchu“ z pohledu akademického zkoumání i seřazení žebříčku úspěšnosti na poli obchodním. Práce zkoumá, zdali existuje jednotný rámec, který by definovat „faktory úspěchu,“ či ... -
Spolutvorba hodnoty prostredníctvom zapojenia spotrebiteľa a jej prínos pre spoločnosť
(Vysoké učení technické v Brně,Fakulta podnikatelská, 2016-12-09)Koncept spolutvorby je zmenou vo vnímaní hodnoty pre zákazníka, so zásadným dopadom na konkurencieschopnosť podniku, ktorá umožňuje podniku disponovať určitou konkurenčnou výhodou. Z pohľadu zákazníka ide nie len o prijímanie ... -
Specifika řízení lidských zdrojů v mezinárodních podnicích
(Vysoké učení technické v Brně,Fakulta podnikatelská, 2016-12-09)Pojem globalizace můžeme chápat jako proces, který mění podstatu moderní civilizace a který proniká především do všech sfér. V současné době se projevující převážně ekonomicky. Proces globalizace je provázen také procesem ... -
Kompetencie v manažérskej práci
(Vysoké učení technické v Brně,Fakulta podnikatelská, 2016-12-09)Employees‘ competencies and their management are currently described very well in worldwide literature. This topic follows the eminent changes, which occurred in management sciences additionally expressed with increasing ... -
Aplikácia VAIC na vybrané podniky IT priemyslu
(Vysoké učení technické v Brně,Fakulta podnikatelská, 2016-12-09)Článok sa zaoberá aplikáciou metódy koeficientu pridanej hodnoty z intelektuálneho kapitálu (Value Added Intellectual Coeficient – VAIC™) na vybrané podniky IT priemyslu pôsobiace na českom trhu. Cieľom článku je charakterizovať ... -
Vícefaktorové metody stanovení hodnoty podniku
(Vysoké učení technické v Brně,Fakulta podnikatelská, 2016-12-09)Předložený článek se zabývá metodami oceňování specifického druhu podniků, konkrétně rodinných podniků. Po počátečním uvedení do oblasti oceňování a charakteristik rodinných podniků se zaměřuje na zjištění vlivu těchto ... -
Information asymmetry in economics
(Vysoké učení technické v Brně,Fakulta podnikatelská, 2016-12-09)The subject of the article is the concept of information asymmetry, which currently belongs among highly discussed themes in economics. In the article, we deal with the basic concepts, which play an important role in the ... -
Using Rough logic for predicting price movements on financial markets
(Vysoké učení technické v Brně,Fakulta podnikatelská, 2016-12-09)Financial markets and especially their movements are very difficult to predict. For this reason, it cannot be clearly concluded what market will do. We cannot use basic logical operators such as if A happens, then comes ... -
The impact of the financial crisis on business performance of manufacturing companies in the South Moravian Region
(Vysoké učení technické v Brně,Fakulta podnikatelská, 2016-12-09)Purpose of the article The objective of the article is to determine the impact of the financial crisis on the performance of South Moravian firms during the period 2006-2014. Of particular interest will be the effect on ... -
Vplyv finančnej krízy na hodnotu rizikovej prémie
(Vysoké učení technické v Brně,Fakulta podnikatelská, 2016-12-09)Cieľom tohto článku je priblížiť zmeny hodnoty rizikovej prémie, identifikovať ktoré determinanty ju ovplyvňujú a ako zmeny jej hodnoty súvisia s finančnou krízou. Článok predstavuje prístup viacerých autorov, ktorí sa ... -
Cenová strategie firmy pod vlivem rozvoje digitálních technologií
(Vysoké učení technické v Brně,Fakulta podnikatelská, 2016-12-09)Článek popisuje vliv digitálních technologií a jejich využití v cenových strategiích firem. Jejich rozvojem došlo ke změnám v cenových strategiích především v sektoru služeb. Technologie umožnily zavedení dynamické ceny, ... -
Fractal Dimension Analysis And Fractal Properties of Financial Markets
(Vysoké učení technické v Brně,Fakulta podnikatelská, 2016-12-09)Financial markets are a subject of many studies and research purposes. The ability to correctly observe and describe the dynamics of financial markets would mean the possibility to predict its future behaviour. Many ... -
Mezinárodní zdaňování pasivních příjmů v judikatuře Soudního dvora Evropské unie
(Vysoké učení technické v Brně,Fakulta podnikatelská, 2016-12-09)Tento článek se zabývá mezinárodním zdaňování pasivních příjmů, resp. dividend v návaznosti na judikaturu Soudního dvora Evropské unie. Záměrem článku je identifikovat některé problematické otázky mezinárodního zdaňování ... -
Customer Experience Management Overview
(Vysoké učení technické v Brně,Fakulta podnikatelská, 2016-12-09)Purpose of the article: The purpose of this paper is to examine the phenomenon of customer experience and customer experience management through years and summarize recent knowledge in this area. Methodology/methods: The ...