Návrh opatření pro rozvoj konkurenceschopnosti podniku

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Cílem diplomové práce je zvýšit konkurenční postavení vybrané firmy pomocí vytvoření nového marketingového mixu. Práce je rozdělena do tří částí. V první části jsou teoretická východiska řešeného problému. Druhá část obsahuje SLEPT analýzu, analýzu podle Porterova modelu pěti sil, analýzu marketingového mixu dané firmy a její konkurence, a dále dotazníkové řešení. Ve třetí části se věnuji tvorbě nového marketingového mixu pro danou firmu.
The aim of this master thesis is to improve the competitive position of a selected company by creation of new marketing mix. The thesis is divided into three parts. The first part constitutes the theoretical basis. The second part contains SLEPT analysis, analysis according to Porter’s five forces model, analysis of the company‘s marketing mix and its competition, and also includes a questionnaire. The third part deals with creation of new marketing mix for the company.
Description
Citation
HOLUBOVÁ, M. Návrh opatření pro rozvoj konkurenceschopnosti podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Podnikové finance a obchod
Comittee
prof. Ing. Zdeněk Mikoláš, CSc. (předseda) prof. Ing. Petr Dostál, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Romana Čižinská, Ph.D. (člen) Ing. Václav Zeman (člen) doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2009-06-09
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Přístup k plnému textu prostřednictvím internetu byl licenční smlouvou omezen na dobu 1 roku/let
DOI
Collections
Citace PRO