Uplatnění marketingu v sektoru služeb
Marketing Utilization in Service Sector
Author
Advisor
Chalupský, VladimírReferee
Čermák, LubomírGrade
BAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato diplomová práce se zabývá uplatněním marketingu v sektoru služeb, konkrétně v advokacii. Cílem bylo provést analýzu uplatnění marketingu v dané advokátní kanceláři. Na základě vhodných metod byl sledován a vyhodnocen aktuální stav marketingové gramotnosti v určené advokátní kanceláři. Výsledkem provedených analýz bylo definování bariér, překážek, rezerv a příležitostí při uplatňování marketingu v této advokátní kanceláři. Teoretická část obsahuje poznatky z oblasti marketingu služeb, uvádí do oblasti advokacie a seznamuje s použitými metodami. Praktická část analyzuje současný stav v advokátní kanceláři. Pomocí vhodných metod jsou navržena opatření, směřující k eliminaci bariér, překážek a rezerv a k využití existujících příležitostí. This diploma work deals with marketing utilization in service sektor, concrete in legal profession. The objective was to make analysis of marketing assertion in legal office. On the basis of suitable methods was followed and evaluated actual posture of marketing literacy in legal office. Result of practical analyses was definition of barriers, handicaps, reserves and opportunities at marketing utilization in legal office. Theoretical part features information about marketing in service sektor, shows in legal profession domain and gets acquainted with used methods. Practical part analyses contemporary state in legal office. By means of suitable methods is drafted the measure, how to eliminate barriers, handicaps and reserves and to take advantage of opportunities.
Keywords
Marketing služeb, Povaha a charakteristika služeb, Kvalita služeb, Advokacie, Advokát, Klient, Požadavky a přání klienta, Služba zákazníkum, Tržní orientace, Diferenciace, Tržní segmentace, Umístění služeb, Reklama ve službách, Marketing in service sektor, Service characterization, Service quality, Legal profession, Lawyer, Client, Client requirements and desires, Customer service, Market orientation, Service differentiation, Market segmentation, Service positioning, Advertising of servicesLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
Ing. Dagmar Matějková (předseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (místopředseda) prof. Ing. Mária Režňáková, CSc. (člen) doc. Ing. Dana Martinovičová, Ph.D. (člen) Ing. Viktor Ondrák, Ph.D. (člen)Date of defence
2009-06-05Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/63937Source
JEDLIČKOVÁ, L. Uplatnění marketingu v sektoru služeb [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.Collections
- 2009 [457]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Adresář webových služeb
Pagáč, JiříPráce se zabývá studiem technologií webových služeb, možností jejich vyhledávání a implementací systémů určených k registraci a vyhledávání webových služeb, tzv. adresářů. Blíže se věnuje adresáři UDDI (The Universal ... -
Rozvoj služeb z hlediska konkurenceschopnosti
Kováčová, PetraDiplomová práce představuje paradigmata servisně orientované ekonomiky z hlediska konkurenceschopnosti firmy. Zaměřuje se na konkurenční výhody, kterých lze dosáhnout nebo podporovat rozvojem služeb. Teoretický základ ... -
Návrhy na zlepšení služeb hotelu Kozák
Holický, FilipTato diplomová práce je zpracována pro společnost Kozak Invest a.s., která je provozovatelem tříhvězdičkového hotelu Kozák v Brně. Analyzuje a hodnotí poskytované služby a oblasti, které s jejich zajišťováním souvisí. ...