• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2008
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2008
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingová strategie firmy v oblasti CRM IS

Marketing strategy for CRM IS

Thumbnail
View/Open
review_11920.html (6.888Kb)
final-thesis.pdf (2.460Mb)
appendix-1.zip (74.14Kb)
Author
Všetička, Martin
Advisor
Chalupský, Vladimír
Referee
Duba, Jan
Grade
A
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingové strategie firmy Melzer, spol. s r.o. v oblasti CRM informačních systémů. Rozebírá moderní marketingové koncepce a poukazuje na nutnost zdatného řízení vztahů se zákazníky – CRM. Popisuje důležité faktory spojené s úspěšnou implementací CRM IS. Analyzuje jak tuzemský trh CRM IS, včetně informačního systému QI dodávaného společností Melzer, tak interní CRM klima firmy. V praktické části jsou vyhodnoceny analýzy a sestavena doporučení, jež determinují návrh marketingové strategie. Ta by měla firmě umožnit významně proniknout a prosadit se na tuzemském trhu CRM IS.
 
The Master’s thesis deals with the issue of the proposal of a marketing strategy in Melzer company in the area of Customer Relationship Management (CRM) of Information Systems (IS). It concentrates on modern marketing conception and emphasizes the necessity of effective CRM. It explains important factors in connection with successful CRM IS implementation. It analyses domestic market of CRM IS including information system QI which is supplied by Melzer company as well as an internal CRM atmosphere in the firm. In the practical part there are analytical conclusions and recommendations leading to the proposal of the marketing strategy. This should significantly enable the firm to penetrate into the market of CRM IS and become successful.
 
Keywords
Business Intelligence, CRM, CRM IS, hodnota pro zákazníka, hodnotový řetězec, holistický marketing, Knowledge Management, marketing, QI, SWOT, marketingová strategie., Business Intelligence, CRM, CRM IS, customer value, Value Chain, Holistic Marketing, Knowledge Management, marketing, QI, SWOT, marketing strategy.
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku
Composition of Committee
Ing. Ladislav Žalio (předseda) prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (člen) Ing. Jiří Petráš (člen) Ing. Viktor Ondrák, Ph.D. (člen)
Date of defence
2008-06-06
Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/64004
Source
VŠETIČKA, M. Marketingová strategie firmy v oblasti CRM IS [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2008.
Collections
  • 2008 [375]
Citace PRO

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o. 

    Bartáková, Kateřina
    Diplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ...
  • Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci) 

    Tuč, David
    Ve své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ...
  • Marketingová strategie start-up projektu 

    Urubek, Vladislav
    Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro start-up projekt. V teoretické části shrnuje poznatky z oblasti tvorby marketingových strategií na internetu. V praktické části je analyzován projekt včetně jeho ...

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV