Marketingová strategie firmy v oblasti CRM IS
Marketing strategy for CRM IS
Author
Advisor
Chalupský, VladimírReferee
Duba, JanGrade
AAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingové strategie firmy Melzer, spol. s r.o. v oblasti CRM informačních systémů. Rozebírá moderní marketingové koncepce a poukazuje na nutnost zdatného řízení vztahů se zákazníky – CRM. Popisuje důležité faktory spojené s úspěšnou implementací CRM IS. Analyzuje jak tuzemský trh CRM IS, včetně informačního systému QI dodávaného společností Melzer, tak interní CRM klima firmy. V praktické části jsou vyhodnoceny analýzy a sestavena doporučení, jež determinují návrh marketingové strategie. Ta by měla firmě umožnit významně proniknout a prosadit se na tuzemském trhu CRM IS. The Master’s thesis deals with the issue of the proposal of a marketing strategy in Melzer company in the area of Customer Relationship Management (CRM) of Information Systems (IS). It concentrates on modern marketing conception and emphasizes the necessity of effective CRM. It explains important factors in connection with successful CRM IS implementation. It analyses domestic market of CRM IS including information system QI which is supplied by Melzer company as well as an internal CRM atmosphere in the firm. In the practical part there are analytical conclusions and recommendations leading to the proposal of the marketing strategy. This should significantly enable the firm to penetrate into the market of CRM IS and become successful.
Keywords
Business Intelligence, CRM, CRM IS, hodnota pro zákazníka, hodnotový řetězec, holistický marketing, Knowledge Management, marketing, QI, SWOT, marketingová strategie., Business Intelligence, CRM, CRM IS, customer value, Value Chain, Holistic Marketing, Knowledge Management, marketing, QI, SWOT, marketing strategy.Language
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
Ing. Ladislav Žalio (předseda) prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (člen) Ing. Jiří Petráš (člen) Ing. Viktor Ondrák, Ph.D. (člen)Date of defence
2008-06-06Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/64004Source
VŠETIČKA, M. Marketingová strategie firmy v oblasti CRM IS [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2008.Collections
- 2008 [375]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Bartáková, KateřinaDiplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ... -
Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci)
Tuč, DavidVe své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ... -
Marketingová strategie start-up projektu
Urubek, VladislavDiplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro start-up projekt. V teoretické části shrnuje poznatky z oblasti tvorby marketingových strategií na internetu. V praktické části je analyzován projekt včetně jeho ...