Program pro výuku cizích jazyků pro mobilní zařízení

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstract
Bakalářská práce se zabývá vývojem výukové aplikace cizích jazyků pro mobilní zařízení, která vyučuje fráze a slova pomocí účinného adaptivního algoritmu. Výukový algoritmus se přizpůsobuje uživateli využitím informací z průběhu učení za účelem maximalizace efektivity výuky. V práci jsou představeny výukové algoritmy a programování v XCode pro iOS. Tvorba výukové aplikace je složena z mnoha disciplín, a proto se práce zabývá i tématy jako teorie výuky, výběr cílové mobilní platformy, přehled populárních výukových aplikací a uživatelské testování.
This thesis deals with the development of foreign language teaching applications for mobile devices. The applications teach phrases and words using effective adaptive algorithms. Educational algorithms adapt to the user by using information from the course of learning in order to maximize teaching effectiveness. The thesis presents educational algorithms and programming in XCode for iOS. The creation of an educational application is composed of several disciplines and so the thesis deals with topics such as the theory of teaching, choice of target mobile platforms, an overview of popular educational applications and user testing.
Description
Citation
JANČA, D. Program pro výuku cizích jazyků pro mobilní zařízení [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2015.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Informační technologie
Comittee
doc. RNDr. Jitka Kreslíková, CSc. (předseda) doc. Dr. Ing. Jan Černocký (místopředseda) doc. Mgr. Lukáš Holík, Ph.D. (člen) doc. Ing. Jiří Jaroš, Ph.D. (člen) Ing. Radek Kočí, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2015-06-18
Defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm B. Otázky u obhajoby: V kapitole 4.2.7 píšete, že vyučovaný materiál vaší aplikace poskytla firma Langsoft přičemž neuvedla, v jakém je formátu (případně kódováni). Jak se vám tedy podařilo tuto databázi použití a implementovat do vaší aplikace? Vysvětlete prosím, jakým způsobem jste v kapitole 6 stanovil hranice úspěšného hodnocení pro jednotlivé testovací hypotézy.
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO