VYPLNĚNÍ PRÁZDNA

Abstract
Vytvořil jsem sochu, která je zhmotněním digitální chyby, nazývané datamosh. Pro realizaci jsem využil současné 3D technologie. Výsledkem je socha za sádry, polustyrenu a dřeva.
I CREATED A SCULPTURE, WHICH IS A MATERIALISATION OF A DIGITAL MISTAKE, THAT IS CALLED DATAMOSH. FOR THE CREATION I USED CURRENT 3D TECHNOLOGIES. THE RESULT IS A SCULPTURE MADE OF PLASTER, POLYSTYRENE AND WOOD.
Description
Citation
PAVLACKÝ, T. VYPLNĚNÍ PRÁZDNA [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta výtvarných umění. 2017.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Výtvarná tvorba
Comittee
prof. akad. soch. Michal Gabriel (předseda) doc. Mgr. Tomáš Medek (člen) prof. akad. soch. Jan Ambrůz (člen) doc. Mgr. Pavel Korbička (člen) Mgr. Rostislav Koryčánek (člen) doc. akad. soch. Jiří Sobotka (člen)
Date of acceptance
2017-05-19
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO