Návrh marketingové strategie pro firmu

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie firmy, která působí v oblasti velkoobchodu. V teoretické části pojednává o různých marketingových přístupech. Poté se věnuje vybraným analýzám vnějšího a vnitřního prostředí podniku. V závěrečné části se věnuje definování poslání a cílů podniku a také návrhu marketingové strategie.
This Master´s thesis deals with the design of the marketing strategy of the company, which operates in the wholesale area. The theoretical part deals with various marketing approaches. After that, he focuses on selected analyzes of the enterprise's external and internal environment. The final part deals with the definition of the mission and goals of the company as well as with the design of the marketing strategy.
Description
Citation
MACHALA, J. Návrh marketingové strategie pro firmu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Petr Dostál, CSc. (předseda) Ing. Rostislav Tesař (místopředseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (člen) Ing. Zuzana Křížová, Ph.D. (člen) Ing. Zdeňka Videcká, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2017-06-08
Defence
Otázky vedoucího: Odpovězeno Otázky oponenta: Odpovězeno Ing. Křížová, Ph.D.: Proč jste neopoužil při tvorbě práce zadanou literaturu? Odpovězeno Ing. Videcká, Ph.D.: Jaký ma firma v současné době informační systém a jak se bude vyvíjet? Odpovězeno Ing. Tesař: Co je to trademark? Jak má zákazník kontaktovat firmu? Odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO