• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • français 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Ouvrir une session
Voir le document 
  •   Accueil de DSpace
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2017
  • Voir le document
  •   Accueil de DSpace
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2017
  • Voir le document
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Influencer marketing jako moderní nástroj komunikace prostřednictvím sociálních médií a návrh na jeho využití ve zvolené společnosti

Influencer Marketing as a Modern Tool for Communication on Social Media and its Proposal to Use in Selected Company

Thumbnail
Voir/Ouvrir
review_102425.html (6.365Ko)
final-thesis.pdf (5.799Mo)
Auteur
Novotný, Petr
Advisor
Chlebovský, Vít
Referee
Trunečková, Iveta
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Afficher la notice complète
Résumé
V 21. století digitální marketing představuje nedílnou součást marketingové komunikace, kde sociální média zaujímají čím dál významnější pozici tohoto odvětví. Bakalářská práce se odráží od základů internet marketingu a následně se zabývá principy influencer marketingu u vhodných sociálních sítí k tomuto prostředku komunikace. Praktická část se zaměří na analýzu současného stavu využití sociálních médií obchodní značky MANA a její konkurence, která také poslouží jako východisko pro návrh aplikace této metody marketingu na sociálních sítích ke zlepšení povědomí o značce.
 
In 21st century, digital marketing represents inseparable part of marketing communication, where social media are increasingly significant in the field. The thesis reflects from the basics of internet marketing and then follows to the principles of influencer marketing on suitable social networks for this communication tool. The practical part analyzes the present use of social media by the brand MANA and its competitors. The conclusion of the analysis will be also used to propose an application to improve the brand awareness with this marketing method.
 
Keywords
influencer marketing, sociální média, Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, influencer marketing, social media, Facebook, Twitter, Instagram, YouTube
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Ekonomika podniku
Composition of Committee
doc. RNDr. Bedřich Půža, CSc. (předseda) doc. Ing. Anna Fedorová, CSc. (místopředseda) Ing. Petr Bačík, Ph.D. (člen) Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D. (člen) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen)
Date of defence
2017-06-20
Process of defence
Otázky vedoucího: Zodpovězeno. Otázky oponenta: Zodpovězeno. doc. Ing. Anna Fedorová, CSc. Na základě čeho tvrdíte, že má společnost silné postavení mezi konkurencí? - Zodpovězeno. Můžete podložit tvrzení, že má společnost nejvíce přízniců, čísly? - Zodpovězeno. Sílu oproti konkurenci hodnotíte počtem příznivců? - Zodpovězeno.
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
URI
http://hdl.handle.net/11012/65566
Source
NOVOTNÝ, P. Influencer marketing jako moderní nástroj komunikace prostřednictvím sociálních médií a návrh na jeho využití ve zvolené společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.
Collections
  • 2017 [434]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contactez-nous | Faire parvenir un commentaire | Theme by @mire NV
 

 

Parcourir

Tout DSpaceCommunautés & CollectionsPar date de publicationAuteursTitresSujetsCette collectionPar date de publicationAuteursTitresSujets

Mon compte

Ouvrir une sessionS'inscrire

Statistiques

Statistiques d'usage de visualisation

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contactez-nous | Faire parvenir un commentaire | Theme by @mire NV