Návrh komunikačního mixu ve vybraném podniku

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
D
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce je zaměřena na analýzu komunikačního mixu produktu vybraného podniku a následný návrh na jeho zlepšení. Teoretická část obsahuje především základní principy, důležité pojmy a poznatky, které souvisí nejen s komunikačním mixem, ale především s aktuální problematikou marketingu v cestovním ruchu. Pro zpracování analytické části byla právě teoretická část nutným východiskem. Z provedených analýz je následně vytvořena poslední část diplomové práce, která obsahuje několik návrhů nového či zlepšení stávajícího komunikačního mixu vybraného produktu vybraného podniku.
The thesis is focused on the analysis of communication mix of the product of selected company and the subsequent proposal for its improvement. The theoretical part mainly contains basic principles, important concepts and knowledge that relate to the communication mix, but also to current issues in tourism marketing. The theoretical part was the necessary starting point for processing the analytical part of this work. The last part of the thesis is created from analysis and it contains proposals for a new or improve existing communication mix of selected product of selected company.
Description
Citation
OCELKOVÁ, Z. Návrh komunikačního mixu ve vybraném podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Podnikové finance a obchod
Comittee
prof. Ing. Mária Režňáková, CSc. (předseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (místopředseda) Ing. Marek Mihalisko, Ph.D. (člen) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen) doc. Mgr. Veronika Novotná, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2017-06-12
Defence
doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA - Který region považujete za hlavní? - otázka zodpovězena - Charakterizujte podrobněji propagaci vašich služeb. Jaký je zde prostor pro zdokonalení? - otázka zodpovězena Ing. Roman Ptáček, Ph.D. - Zajišťuje se společnost vůči devizovému riziku? - otázka zodpovězena Ing. Marek Mihalisko, Ph.D. - Proč se domníváte, že je rostoucí poptávka po exotických destinacích? - otázka částečně zodpovězena prof. Ing. Mária Režňáková, CSc. - Podle čeho byly vybrány jednotlivé komunikační nástroje? Existoje k těmto podkladům zpětná vazba? - otázka zodpovězena doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA - Jak byli vybírání respondenti na dotazníky? Jaký byl přínos dotazníku pro práci?
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO