Podnikatelský záměr - založení reklamní agentury

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
D
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Práce se zabývá vytvořením podnikatelského plánu na založení reklamní agentury. Na teoretickou část navazuje část analytická, která obsahuje důležité informace a analýzy. V návrhové části je vytvořen časový plán, podnikatelský plán a zhodnoceny rizika, které mohou nastat.
The subject of the thesis is to create a business plan for establishment an advertising agency. The theoretical part follows the analytical part, which contains important information and analysis. In the practical part is created a timetable, a business plan and evaluated the risks.
Description
Citation
ŠEBESTOVÁ, M. Podnikatelský záměr - založení reklamní agentury [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Podnikové finance a obchod
Comittee
prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (předseda) doc. Ing. Petr Rozmahel, Ph.D. (místopředseda) Ing. Zdeňka Videcká, Ph.D. (člen) doc. Ing. Ondřej Žižlavský, Ph.D. (člen) Ing. Jan Luhan, Ph.D., MSc (člen)
Date of acceptance
2017-06-12
Defence
Ing. Žižlavský, PhD. - Proč chybí business plán. Zdůvodnění nákladových položek. Jaké jsou navrhované benefity? Jak počítáte dobu návratnosti investic? Plánování na základě poptávky. Jaká jsou rizika? - Odpovězeno částečně. Ing. Luhan, PhD., MSc - Co vyplynulo ze SLEPT analýzy? - Odpovězeno. Ing. Videcká, PhD. - Jakým produktem budete konkurovat při expanzi společnosti do Brna? - Odpovězeno. otázky vedoucího: zodpovězeno otázky oponenta: zodpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO