• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2017
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2017
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Komunikační mix ve vybraném podniku

Proposal for Communication Mix of the Selected Company

Thumbnail
View/Open
review_103368.html (6.671Kb)
final-thesis.pdf (2.772Mb)
Author
Hamerník, Petr
Advisor
Milichovský, František
Referee
Fischer, Jan
Grade
A
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalářská práce se zaměřuje na analyzování stávajícího komunikačního mixu podniku působícího na B2B trhu. Skládá se z teoretické, analytické a návrhové části. Teoretická část se zabývá důležitými pojmy marketingu, analýzami a především komunikačním mixem, který se využívá na B2B trhu. Analytická část rozebírá konkrétní podnik a analyzuje ho na základě marketingových nástrojů. Návrhová část má za úkol nastavení nových komunikačních nástrojů.
 
This bachelor´s thesis focuses on analyzing the current communication mix on the B2B market. It consists of theoretical, analytical and design part. The theoretical part deals with important concepts in marketing, analysis, and especially communication mix, which is used in the B2B market. Analytical part analyzes the particular company and analyzing it based marketing tools. Design part is to set up new communication tools.
 
Keywords
marketing, B2B, SWOT analýza, marketingový mix, komunikační mix, SLEPTE analýza, marketing, B2B, SWOT analysis, marketing mix, communication mix, SLEPTE analysis
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Ekonomika a procesní management
Composition of Committee
prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA (předseda) Ing. Kamil Podaný, Ph.D. (místopředseda) prof. Ing. Mirko Dohnal, DrSc. (člen) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen)
Date of defence
2017-06-16
Process of defence
otázky vedoucího - odpovězeno otázky oponenta - odpovězeno prof. Dohnal - Jaká je povaha článků v diskutovaném časopise? Je firma primárně importér? Jaká je její přidaná hodnota? Kvantifikujte přinosy návrhů. - odpovězeno Ing. Schüller - Co všechno umí navrhovaný systém CRM? - odpovězeno Ing. Podaný - Dává poskytovatel webových stránek reklamy na tyto stránky? - odpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/65838
Source
HAMERNÍK, P. Komunikační mix ve vybraném podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.
Collections
  • 2017 [434]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV