Využití nástrojů Business Intelligence k zefektivnění zákaznického centra

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
E
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato diplomová práce se zabývá návrhem řešení Business Intelligence. Hlavním úkolem je analýza procesů kontaktu zákazníka, na jejíž základě bylo navrženo řešení Business Intelligence. Díky získaným poznatkům jsou navrženy změny pro zefektivnění procesu kontaktu zákazníka. V první části práce jsou uvedeny teoretické základy Business Intelligence. V druhé části je zpracována analýza současného stavu a návrh vlastního řešení.
This master's thesis deals with proposal of Business Intelligence solution. The main task is analysis of Customer Care processes, based on which the Business Intelligence solution has been designed. Thanks to obtained knowledge changes has been made to get more effective contact process. The first part of the thesis describes the theoretical foundations of Business Intelligence. In the second part is analysis of the current situation and solution proposal.
Description
Citation
MENCNER, J. Využití nástrojů Business Intelligence k zefektivnění zákaznického centra [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Informační management
Comittee
doc. Ing. Petr Sodomka, Ph.D., MBA (předseda) prof. Ing. Alena Kocmanová, Ph.D. (místopředseda) Ing. Viktor Ondrák, Ph.D. (člen) Ing. Karel Doubravský, Ph.D. (člen) Ing. Karel Šteker, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2017-06-13
Defence
otázky vedoucího - odpovězeno otázky oponenta - odpovězeno Ing. Ondrák - Jak velká je databáze? Jak rychlé je vyhledávání? - odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO