• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • polski 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna DSpace
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta strojního inženýrství
  • 2017
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna DSpace
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta strojního inženýrství
  • 2017
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh brzdové soustavy formulového vozu

Formula Car Braking System Design

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
final-thesis.pdf (2.556MB)
review_96707.html (9.346KB)
Autor
Dobrovolný, Petr
Advisor
Ramík, Pavel
Referee
Beran, Martin
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
Návrh brzdové soustavy pro vůz formulového typu. Výpočet základních sil působících v brzdové soustavě, včetně návrhu hydraulických okruhů. Mechanická analýza nejdůležitějších součástí brzdového systému a pedálové sestavy. Tepelná analýza brzdových kotoučů. Výroba a celková kalkulace nákladů.
 
Design of braking system for the formula student car. Calculation of basic forces acting in the braking system, including the design of hydraulic circuits. Mechanical analysis of the most important parts of the braking system and pedal assembly. Thermal analysis of the brake discs. Manufacturing and total cost calculation.
 
Keywords
Formule Student, brzdový systém, brzdový disk, mechanická analýza, pedálová sestava, karbonová vlákna, Formula Student, braking system, brake disc, mechanical analysis, pedalbox, carbon fibres
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Automobilní a dopravní inženýrství
Composition of Committee
prof. Ing. František Bauer, CSc. (předseda) doc. Ing. Petr Porteš, Ph.D. (místopředseda) Ing. Jiří Kubíček, Ph.D. (člen) Ing. Karel Štěpánek (člen) Ing. Zdeněk Novosad (člen)
Date of defence
2017-06-12
Process of defence
Student přednesl obhajobu své diplomové práce a zodpověděl všechny dotazy oponenta a členů zkušební komise. Čep brzdového válce je zatížen asymetricky, odpovídá tomu i jeho tvar? Jakým způsobem jste navrhoval rozdělení sil mezi přední a zadní nápravou? Kotouč má maximální teplotu 297°C, jak byla tato teplota zjištěna?
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
URI
http://hdl.handle.net/11012/66384
Source
DOBROVOLNÝ, P. Návrh brzdové soustavy formulového vozu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2017.
Collections
  • 2017 [491]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Theme by @mire NV
 

 

Przeglądaj

Całe DSpaceZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

ZalogujZarejestruj

Statystyki

Przejrzyj statystyki użycia

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Theme by @mire NV