Show simple item record

Formula Car Braking System Design

dc.contributor.advisorRamík, Pavelcs
dc.contributor.authorDobrovolný, Petrcs
dc.date.accessioned2018-10-21T16:47:28Z
dc.date.available2018-10-21T16:47:28Z
dc.date.created2017cs
dc.identifier.citationDOBROVOLNÝ, P. Návrh brzdové soustavy formulového vozu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2017.cs
dc.identifier.other96707cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/66384
dc.description.abstractNávrh brzdové soustavy pro vůz formulového typu. Výpočet základních sil působících v brzdové soustavě, včetně návrhu hydraulických okruhů. Mechanická analýza nejdůležitějších součástí brzdového systému a pedálové sestavy. Tepelná analýza brzdových kotoučů. Výroba a celková kalkulace nákladů.cs
dc.description.abstractDesign of braking system for the formula student car. Calculation of basic forces acting in the braking system, including the design of hydraulic circuits. Mechanical analysis of the most important parts of the braking system and pedal assembly. Thermal analysis of the brake discs. Manufacturing and total cost calculation.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrstvícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectFormule Studentcs
dc.subjectbrzdový systémcs
dc.subjectbrzdový diskcs
dc.subjectmechanická analýzacs
dc.subjectpedálová sestavacs
dc.subjectkarbonová vláknacs
dc.subjectFormula Studenten
dc.subjectbraking systemen
dc.subjectbrake discen
dc.subjectmechanical analysisen
dc.subjectpedalboxen
dc.subjectcarbon fibresen
dc.titleNávrh brzdové soustavy formulového vozucs
dc.title.alternativeFormula Car Braking System Designen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2017-06-12cs
dcterms.modified2017-06-12-11:07:18cs
thesis.disciplineAutomobilní a dopravní inženýrstvícs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. Ústav automobilního a dopravního inženýrstvícs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid96707en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2021.11.12 15:27:29en
sync.item.modts2021.11.12 14:55:44en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta strojního inženýrstvícs
dc.contributor.refereeBeran, Martincs
dc.description.markBcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeeprof. Ing. František Bauer, CSc. (předseda) doc. Ing. Petr Porteš, Ph.D. (místopředseda) Ing. Jiří Kubíček, Ph.D. (člen) Ing. Karel Štěpánek (člen) Ing. Zdeněk Novosad (člen)cs
but.defenceStudent přednesl obhajobu své diplomové práce a zodpověděl všechny dotazy oponenta a členů zkušební komise. Čep brzdového válce je zatížen asymetricky, odpovídá tomu i jeho tvar? Jakým způsobem jste navrhoval rozdělení sil mezi přední a zadní nápravou? Kotouč má maximální teplotu 297°C, jak byla tato teplota zjištěna?cs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programStrojní inženýrstvícs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record