Čtyřválcový vznětový motor s vypínáním válců
Four-cylinder diesel engine with cylinder deactivation
Author
Advisor
Píštěk, VáclavReferee
Kučera, PavelGrade
EAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Cílem diplomové práce je navrhnout na základě zadaných parametrů klikový hřídel čtyřválcového vznětového motoru s deaktivací válců. Dále provést pevnostní výpočet navrženého klikového hřídele s uvážením torzních kmitů. The aim of this thesis is design crankshaft for four-cylinder diesel engine with cylinder deactivation. Further, to perform stress analysis of designed crankshaft with considering torsional vibration.
Keywords
čtyřválcový vznětový motor, deaktivace válců, klikový hřídel, torzní kmitání, pevnostní kontrola, four-cylinder diesel engine, deactivation of cylinders, crankshaft, torsional vibration, stress controlLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Automobilní a dopravní inženýrstvíComposition of Committee
prof. Ing. Václav Píštěk, DrSc. (předseda) doc. Ing. Zdeněk Kaplan, CSc. (místopředseda) Ing. Jiří Koláček (člen) Ing. Zdeněk Hinner (člen) Ing. David Kollhammer, Ph.D. (člen)Date of defence
2017-06-13Process of defence
Student seznámil zkušební komisi se svou diplomovou prací a zodpověděl otázky oponenta. Následovaly otázky k tématu diplomové práce. 1) Co je to "komplexní tuhost" a jak je definována? 2) Z jakého důvodu se navrhují motory s vypínáním válců?Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/66634Source
WEIDNER, L. Čtyřválcový vznětový motor s vypínáním válců [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2017.Collections
- 2017 [491]