Čtyřválcový vznětový motor s vypínáním válců
Four-cylinder diesel engine with cylinder deactivation
dc.contributor.advisor | Píštěk, Václav | cs |
dc.contributor.author | Weidner, Lukáš | cs |
dc.date.accessioned | 2019-05-17T06:11:43Z | |
dc.date.available | 2019-05-17T06:11:43Z | |
dc.date.created | 2017 | cs |
dc.identifier.citation | WEIDNER, L. Čtyřválcový vznětový motor s vypínáním válců [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2017. | cs |
dc.identifier.other | 99713 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11012/66634 | |
dc.description.abstract | Cílem diplomové práce je navrhnout na základě zadaných parametrů klikový hřídel čtyřválcového vznětového motoru s deaktivací válců. Dále provést pevnostní výpočet navrženého klikového hřídele s uvážením torzních kmitů. | cs |
dc.description.abstract | The aim of this thesis is design crankshaft for four-cylinder diesel engine with cylinder deactivation. Further, to perform stress analysis of designed crankshaft with considering torsional vibration. | en |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství | cs |
dc.rights | Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení | cs |
dc.subject | čtyřválcový vznětový motor | cs |
dc.subject | deaktivace válců | cs |
dc.subject | klikový hřídel | cs |
dc.subject | torzní kmitání | cs |
dc.subject | pevnostní kontrola | cs |
dc.subject | four-cylinder diesel engine | en |
dc.subject | deactivation of cylinders | en |
dc.subject | crankshaft | en |
dc.subject | torsional vibration | en |
dc.subject | stress control | en |
dc.title | Čtyřválcový vznětový motor s vypínáním válců | cs |
dc.title.alternative | Four-cylinder diesel engine with cylinder deactivation | en |
dc.type | Text | cs |
dcterms.dateAccepted | 2017-06-13 | cs |
dcterms.modified | 2017-06-13-11:55:31 | cs |
thesis.discipline | Automobilní a dopravní inženýrství | cs |
thesis.grantor | Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. Ústav automobilního a dopravního inženýrství | cs |
thesis.level | Inženýrský | cs |
thesis.name | Ing. | cs |
sync.item.dbid | 99713 | en |
sync.item.dbtype | ZP | en |
sync.item.insts | 2021.11.12 21:22:05 | en |
sync.item.modts | 2021.11.12 20:55:19 | en |
eprints.affiliatedInstitution.faculty | Fakulta strojního inženýrství | cs |
dc.contributor.referee | Kučera, Pavel | cs |
dc.description.mark | E | cs |
dc.type.driver | masterThesis | en |
dc.type.evskp | diplomová práce | cs |
but.committee | prof. Ing. Václav Píštěk, DrSc. (předseda) doc. Ing. Zdeněk Kaplan, CSc. (místopředseda) Ing. Jiří Koláček (člen) Ing. Zdeněk Hinner (člen) Ing. David Kollhammer, Ph.D. (člen) | cs |
but.defence | Student seznámil zkušební komisi se svou diplomovou prací a zodpověděl otázky oponenta. Následovaly otázky k tématu diplomové práce. 1) Co je to "komplexní tuhost" a jak je definována? 2) Z jakého důvodu se navrhují motory s vypínáním válců? | cs |
but.result | práce byla úspěšně obhájena | cs |
but.program | Strojní inženýrství | cs |
but.jazyk | čeština (Czech) |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
2017 [491]