Rozvoj konkurenceschopnosti podniku v kontextu extenze značky

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zaměřuje na posílení konkurenceschopnosti firmy IMI Partner a.s.. Posílení spočívá v návrhu marketingové komunikace, která poslouží k extenzi značky Pierre Cardin. První část práce obsahuje teoretická východiska, týkající se značky, její identity a hodnoty, komunikace a extenze značky. Ve druhé, analytické části, jsou analyzovány aspekty vstupující do života značky Pierre Cardin. V poslední návrhové části, je zpracován návrh komunikace značky Pierre Cardin, včetně časového harmonogramu a prognózy tržeb s účelem posílení konkurence schopnosti firmy IMI Partner a.s..
This diploma thesis aims on enhancing the competitiveness of the company IMI Partner a.s.. It consists in the proposal of marketing communication, which will serve to extension of the brand Pierre Cardin. The first part of the thesis contains the theoretical starting points concerning the brand, its identity and value, communication and extension of the brand. In the second, analytical part, the aspects of Pierre Cardin's brand life have been analyzed. In the last, proposal section, the proposal of Pierre Cardin's communication has been drawn up, including a timetable and sales forecast in order to enhance competitiveness of the company IMI Partner a.s..
Description
Citation
VRÁNA, J. Rozvoj konkurenceschopnosti podniku v kontextu extenze značky [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Petr Pirožek, Ph.D. (místopředseda) Ing. et Ing. Pavel Juřica, Ph.D. (člen) Ing. Petr Novák, Ph.D. (člen) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2017-06-08
Defence
otázka vedoucího: zodpovězena otázka oponenta: zodpovězena doc. Zich: Domníváte se, že mají dostatečnou sílu na to přijít s vlastní značkou? zodpovězeno doc. Zich: Můžete vysvětlit, jak jste se vypořádal s tím, že působíte jak na straně obchodník tak i marketéra. zodpovězeno doc. Pirožek: Můžete vysvětlit proč na straně 101 a 103 je velký skok v tržbách? zodpovězeno Ing. Juřica, Ph.D. : Kdo za dané změny bude zodpovědný ve firmě? Navrhoval byste změny aplikovat formou projektu? zodpovězeno Ing. Novák, Ph.D.: Vidíte potenciál trhu do budoucna z pohledu novodobých komunikačních prostředků? Zkuste odhadnout jaký podíl by mohly mít elektronická média. zodpovězeno doc. Zich: V čem vidíte rizika spolupráce reklamní firmy zabývající se prodejem a výrobci? Je zde synergie? Jaký je vztah těchto dvou značek? Mění se síla značek, jejich vnímání? zodpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO