• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • čeština 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Přihlásit se
Zobrazit záznam 
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2017
  • Zobrazit záznam
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2017
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh marketingové strategie spolku

Marketing Strategy Proposal for an Association

Thumbnail
Zobrazit/otevřít
review_103190.html (8.886Kb)
final-thesis.pdf (990.0Kb)
Autor
Hrazdírová, Natálie
Vedoucí práce
Novák, Petr
Oponent
Huněk, Filip
Klasifikace
D
Altmetrics
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá inovací marketingové strategie spolku se zaměřením na uspořádání akce „Den Princezen“. V teoretické části vymezuje pojmy týkající se neziskové organizace, marketingu, marketingové strategie a popisuje marketingové analýzy, které jsou následně sestaveny v druhé části této práce. Závěrečná část je věnována vlastním návrhům řešení, které by měly vést ke zlepšení stávající situace.
 
The thesis deals with a marketing stratégy inovation focusing on community event „Day of Princesses“. Theoretical part defines terms related to organizing non-profit organization, marketing and marketing strategies. Further, it decribes marketing analyzes which are assembled in the second part of this work. Final section of the thesis is develoted to own resolution proposals, which should lead to improvement of current situation.
 
Klíčová slova
Nezisková organizace, marketing, marketingová strategie, marketingový mix služeb, event marketing, Non-profit organization, marketing, marketing stratégy, service marketing mix, event marketing
Jazyk
čeština (Czech)
Studijní obor
Řízení a ekonomika podniku
Složení komise
doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Petr Pirožek, Ph.D. (místopředseda) Ing. et Ing. Pavel Juřica, Ph.D. (člen) Ing. Petr Novák, Ph.D. (člen) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen)
Termín obhajoby
2017-06-08
Průběh obhajoby
otázka vedoucího: zodpovězena otázky vedoucího: zodpovězeny Ing. Novák Ph.D.: Uvádíte, že přebytek příjmů nad výdaji použijete na nákup kempingového vybavení, zdůvodněte. zodpovězeno doc. Pirožek: Kde odhadujete business v neziskové sféře v budoucnu? zodpovězeno doc. Zich: Vysvětlete, kdo je pro vás konkurentem? částečně zodpovězeno
Výsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájena
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/67051
Zdrojový dokument
HRAZDÍROVÁ, N. Návrh marketingové strategie spolku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.
Kolekce
  • 2017 [472]
Citace PRO

Související záznamy

Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

  • Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o. 

    Bartáková, Kateřina
    Diplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ...
  • Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci) 

    Tuč, David
    Ve své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ...
  • Marketingová strategie start-up projektu 

    Urubek, Vladislav
    Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro start-up projekt. V teoretické části shrnuje poznatky z oblasti tvorby marketingových strategií na internetu. V praktické části je analyzován projekt včetně jeho ...

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV
 

 

Procházet

Vše v repozitářiKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit seZaregistrovat se

Statistiky

Zobrazit statistiky využívání

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV