Návrh komunikačního mixu ve vybrané společnosti

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
D
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zabývá návrhem možných zlepšení v komunikačním mixu vybraného podniku. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. První je teoretická rešerše, která je východiskem pro analýzu současné situace, ve které se podnik nachází. Praktická část má za cíl navrhnout řešení, která povedou ke zdokonalení marketingové komunikace podniku.
Dissertation thesis deals with proposals of possible improvement in communication mix in selected company. The dissertation is divided into three main sections. The first section is theoretical research which is outlook for analysis of current situation of the company. Practical part's target is to suggest solution which will lead to improvement of company's marketing communication.
Description
Citation
ŘEHÁK, D. Návrh komunikačního mixu ve vybrané společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Podnikové finance a obchod
Comittee
prof. Ing. Mária Režňáková, CSc. (předseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (místopředseda) Ing. Marek Mihalisko, Ph.D. (člen) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen) doc. Mgr. Veronika Novotná, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2017-06-12
Defence
doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA - je uváděné množství reklamních předmětů dostačující? - je odhadnuto z minulých období - jaké marketingové nástroje je vhodné použít jako zaměstnanecké benefity? - byl by vytvořen produkt pro individuálního klienta dle jeho velikosti. Například příspěvek na domácnost. - jak hodnotíte výsledky rebrandingu? - Povede k sjednocení značka. prof. Ing. Mária Režňáková, CSc. - Upřesněte co podnik dělá - Nabídka zaměstnaneckých benefitů. - Co přinese tento produkt podniku - Nabídku benefitů na míru. - Je nutný průzkum cílového podnuku pro návrh vhodné strategie? - ano každý produkt je specifický. Ing. Marek Mihalisko, Ph.D. - Co přinese podniku investice zmiňovaná v DP – možnost zlepšení vyhodnocování zejména na základě backtrackingu. - Čím přesvědčíte majitele k provedení investice - potenciál vyhodnocování kampaní.
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Přístup k plnému textu prostřednictvím internetu byl licenční smlouvou omezen na dobu 3 roku/let
DOI
Collections
Citace PRO