• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2017
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2017
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Zpravodajská analýza konkurenta

Intelligence competitor analysis

Thumbnail
View/Open
review_100501.html (5.204Kb)
final-thesis.pdf (1.227Mb)
Author
Zalabová, Annemarie
Advisor
Bartes, František
Referee
Rompotl, Jaroslav
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato diplomová práce pojednává o využití metod Competitive Intelligence na případu konkrétní firmy. Práce si klade za cíl vylepšit stávající proces získávání informací o konkurenci a jejich využití při strategickém rozhodování vedení společnosti pomocí metod CI. V úvodní části práce je analyzována současná situace společnosti XYZ a definování problému k následnému řešení. Další část se věnuje obecným teoretickým předpokladům a představení různých metod a přístupů k řešení. Posléze následuje aplikační část práce, ve které je aplikována vybraná metoda Competitive Intelligence pro potřeby dané firmy. Závěrem je výsledný návrh řešení problematiky zhodnocen a jsou uvedeny přínosy, které tato implementace firmě přinesla.
 
This diploma thesis deals with the use of Competitive Intelligence methods in the case of a particular company. The aim of the thesis is to improve the current process of obtaining information about competition and its use in strategic decision making of the company management using CI methods. The first part of the thesis analyzes the current situation of XYZ Company and defines the problem for the subsequent solution. The next part deals with general theoretical assumptions and introduction of different methods and approaches to solution. Then follows the application part of the work in which it applies the selected Competitive Intelligence method to the needs of the company. In conclusion, the final proposal for the solution of the problem is evaluated and there are presented the benefits that this implementation brought to the company.
 
Keywords
Competitive Intelligence, konkurenční zpravodajství, zpravodajský cyklus, informace, analýza konkurenta, zpravodajská analýza, konkurence, konkurenční boj, konkurenční výhoda, malé firmy., Competitive Intelligence, reporting cycle, information, competition analysis, intelligence analysis, competition, competing, competitive advantage, small firms.
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Podnikové finance a obchod
Composition of Committee
doc. Ing. Zuzana Kučerová, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (místopředseda) Ing. Karel Doubravský, Ph.D. (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen)
Date of defence
2017-06-13
Process of defence
prof. Rejnuš: Které metody jste využila při návrhu řešení? V jakém odvětví firma podniká? Definujte podnikové odvětví? zodpovězeno Ing. Breinek: Využila jste více metod popsaných v rámci teoretické části také v praktické? Co znamenala defenzivní a ofenzivní strategie? zodpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/67326
Source
ZALABOVÁ, A. Zpravodajská analýza konkurenta [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.
Collections
  • 2017 [472]
Citace PRO

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Konkurenční zpravodajství firmy 

    Donthová, Veronika
    Diplomová práce analyzuje stávající stav konkurenčního zpravodajství ve firmě. Obsahuje analýzu povědomí o konkurenčním zpravodajství a jeho využívání jako konkurenční výhody v poradenských společnostech v České republice. ...
  • Vybudování účinného systému Competitive Intelligence ve společnosti XXX 

    Lukáš, Radek
    Tato diplomová se zabývá procesem zvaným Competitice Intelligence a dále jeho vybudováním ve firmě XXX. V první části práce je popsána současná situace firmy a teoretické předpoklady. Ve druhé části práce jsou uvedeny možné ...
  • Rozvoj konkurenceschopnosti podniku 

    Horák, Tomáš
    Diplomová práce řeší problematiku posilování konkurenceschopnosti společnosti QUALITY GELATO DOLCE S.R.O., která provozuje cukrárny pod obchodním jménem AIDA. Teoretická část práce se zabývá poznatky z odborné literatury, ...

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV