Show simple item record

Marketing Mix Proposal

dc.contributor.advisorNovák, Petrcs
dc.contributor.authorHradil, Martincs
dc.date.accessioned2019-04-04T04:54:55Z
dc.date.available2019-04-04T04:54:55Z
dc.date.created2017cs
dc.identifier.citationHRADIL, M. Návrh marketingového mixu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.cs
dc.identifier.other102762cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/67382
dc.description.abstractBakalářská práce se zaměřuje na zlepšení marketingového mixu podniku, který se zabývá poskytováním zahradnických služeb. Prostřednictvím návrhů marketingového mixu by se mělo zajistit podnikatelskému subjektu nové zákazníky.cs
dc.description.abstractBachelor thesis is focused on the improvement of the marketing mix, which is engaged in providing gardening services. Through the design of the marketing mix should be ensured according to individual company new customers.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.titleNávrh marketingového mixucs
dc.title.alternativeMarketing Mix Proposalen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2017-06-16cs
dcterms.modified2017-06-20-07:40:53cs
thesis.disciplineEkonomika a procesní managementcs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav managementucs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid102762en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2019.06.20 09:59:01en
sync.item.modts2019.05.18 17:27:41en
dc.contributor.refereeKandus, Bohumilcs
dc.description.markDcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record