• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2017
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2017
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingový mix zapsaného spolku

Marketing Mix of a Registered Association

Thumbnail
View/Open
review_103183.html (9.993Kb)
final-thesis.pdf (2.483Mb)
Author
Fejfuša, David
Advisor
Novák, Petr
Referee
Javora,, Radek
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku marketingového mixu zapsaného spolku. Je rozdělena do tří hlavních kapitol. První kapitola je kapitolou teoretickou. V ní definuji elementární pojmy, analýzy a teoretická východiska, potřebná pro analytickou kapitolu. Druhá kapitola řeší problematiku marketingového mixu zapsaného spolku, jeho důkladnější analýzu a zhodnocení současného stavu. Třetí a závěrečná kapitola práce se věnuje, na základě získaných informací, stavu novému. Podávám zde návrhy na zlepšení a zefektivnění současného marketingového mixu zapsaného spolku.
 
In this thesis I focus on the issue of the marketing mix of registered association. I split it into three main chapters. The first chapter is theoretical. Here I define elementary concepts, marketing mix, as such analysis necessary for analytical chapter. Second part of my Bachelor thesis solve the issue of the marketing mix of the accociation itself. It analyse and evaluate actual situation. In the third final part I suggest new solutions for the marketing mix of the registered association and its improvements.
 
Keywords
marketingový mix, trh, cena, propagace, produkt, jóga, marketing mix, market, price, promotion, product, yoga
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Ekonomika podniku
Composition of Committee
doc. Ing. Miloš Koch, CSc. (předseda) doc. Ing. Mgr. Karel Brychta, Ph.D. (místopředseda) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen) Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D. (člen) Ing. Petr Novák, Ph.D. (člen)
Date of defence
2017-06-19
Process of defence
Otázky oponenta a vedoucího práce – zodpovězeno doc. Ing. Mgr. Karel Brychta, Ph.D. – Jaké je stáří klientů využívajících služeb spolku.- zodpovězeno doc. Ing. Mgr. Karel Brychta, Ph.D. – Jaké jsou finanční náklady návrhů- zodpovězeno Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D. – Může spolek získat hypoteční úvěr? - zodpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/67431
Source
FEJFUŠA, D. Marketingový mix zapsaného spolku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.
Collections
  • 2017 [434]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV