Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato bakalářská práce se zabývá spokojeností zákazníků společnosti Zámecký pivovar BŘECLAV, s. r. o. Současná úroveň spokojenosti je zde zjišťována prostřednictvím dotazníkového šetření se zaměřením na konečné spotřebitele. Na základě výsledků tohoto výzkumu jsou poté navržena vhodná opatření pro zvýšení úrovně spokojenosti.
This bachelor thesis deals with customer satisfaction analysis of the company Zámecký pivovar BŘECLAV s. r. o. The current level of the satisfaction is determined by a questionnaire survey focusing on the final consumer. Based on the results of this research are further created appropriate mesures to proposed and increase the level of satisfaction.
Description
Citation
IŠTVÁNKOVÁ, M. Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Ekonomika podniku
Comittee
doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (předseda) doc. Ing. Anna Fedorová, CSc. (místopředseda) Ing. Pavel Breinek, Ph.D. (člen) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen) RNDr. Zuzana Chvátalová, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2017-06-19
Defence
Otázky vedoucího: Odpovězeno Otázky oponenta: Odpovězeno doc. Fedorová: Máte vyčíslený podíl pivovarů na trhu? Odpovězeno doc. Fedorová: Jaký je přínos vašich návrhů pro firmu? Odpovězeno Ing. Ptáček, Ph.D.: Je bežné, že si odběratel zdvojnásobí prodejní cenu? Odpovězeno RNDr. Chvátalová, Ph.D.: Kolik jste měla v dotazníkovém šetření respondentů a jaký byl základní soubor? Odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO