Marketingový plán pro společnost Fablaja s.r.o.
Marketing Plan for the Company Fablaja s.r.o.
Author
Advisor
Šimberová, IvetaReferee
Metálová, PetraGrade
CAlternative metrics PlumX
http://hdl.handle.net/11012/67748Altmetrics
http://hdl.handle.net/11012/67748
http://hdl.handle.net/11012/67748
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce se zaměřuje na zlepšení marketingu s cílem zvýšit tržby. Společností je Fablaja s.r.o. Budou provedeny analýzy mikroprostředí a makroprostředí, které jsou nezbytné k určení současného stavu společnosti. Na základě těchto analýz je vytvořen marketingový plán. The bachelor thesis is focused on improving marketing to increase sales. The company is Fablaja s.r.o. The macro and micro environment analyses are performed, which are necessary to determinate the current state of society. Based on these analyses a marketing plan is created.
Keywords
marketingový plán, SWOT, online marketing, marketingový mix, BCG matice, marketing plan, SWOT, online marketing, marketing mix, BCG matrixLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Ekonomika podnikuComposition of Committee
prof. Ing. Alena Kocmanová, Ph.D. (předseda) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (místopředseda) Ing. Josef Novotný, Ph.D. (člen) Ing. Zuzana Křížová, Ph.D. (člen) Ing. Karel Doubravský, Ph.D. (člen)Date of defence
2017-06-19Process of defence
Otázky vedoucího: zodpovězeny prof. Kocmanová: Kolik má společnost zaměstnanců? zodpovězeno prof. Kocmanová: Myslíte si, že společnost našla činnost, která bude, jak uvádíte "zlatým dolem"? zodpovězeno Ing. Křížová, Ph.D.: Co to jsou náklady na fyzický vzhled? zodpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/67748Source
VAŘACHOVÁ, J. Marketingový plán pro společnost Fablaja s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.Collections
- 2017 [434]