• čeština
    • English
  • English 
    • čeština
    • English
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2017
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2017
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingový plán pro společnost Fablaja s.r.o.

Marketing Plan for the Company Fablaja s.r.o.

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (950.4Kb)
review_103490.html (6.171Kb)
Author
Vařachová, Jana
Advisor
Šimberová, Iveta
Referee
Metálová, Petra
Grade
C
Alternative metrics PlumX
http://hdl.handle.net/11012/67748
Altmetrics
http://hdl.handle.net/11012/67748
http://hdl.handle.net/11012/67748
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalářská práce se zaměřuje na zlepšení marketingu s cílem zvýšit tržby. Společností je Fablaja s.r.o. Budou provedeny analýzy mikroprostředí a makroprostředí, které jsou nezbytné k určení současného stavu společnosti. Na základě těchto analýz je vytvořen marketingový plán.
 
The bachelor thesis is focused on improving marketing to increase sales. The company is Fablaja s.r.o. The macro and micro environment analyses are performed, which are necessary to determinate the current state of society. Based on these analyses a marketing plan is created.
 
Keywords
marketingový plán, SWOT, online marketing, marketingový mix, BCG matice, marketing plan, SWOT, online marketing, marketing mix, BCG matrix
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Ekonomika podniku
Composition of Committee
prof. Ing. Alena Kocmanová, Ph.D. (předseda) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (místopředseda) Ing. Josef Novotný, Ph.D. (člen) Ing. Zuzana Křížová, Ph.D. (člen) Ing. Karel Doubravský, Ph.D. (člen)
Date of defence
2017-06-19
Process of defence
Otázky vedoucího: zodpovězeny prof. Kocmanová: Kolik má společnost zaměstnanců? zodpovězeno prof. Kocmanová: Myslíte si, že společnost našla činnost, která bude, jak uvádíte "zlatým dolem"? zodpovězeno Ing. Křížová, Ph.D.: Co to jsou náklady na fyzický vzhled? zodpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/67748
Source
VAŘACHOVÁ, J. Marketingový plán pro společnost Fablaja s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.
Collections
  • 2017 [434]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV