Optimalizace procesů ve službách

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Bakalářská práce se zabývá analýzou a optimalizací procesu instalace služeb ve vybrané firmě. Obsahuje obecnou charakteristiku procesu a zaměřuje se na zlepšení služeb zákaznického servisu. V práci je popsána procesní mapa a detailní popis procesů na oddělení Provozu služeb a zákaznických řešení. Návrh řeší zlepšení procesů za cílem větší spokojenosti zákazníků.
This Bachelor´s thesis focuses on analysis of process optimization and instalation of services in particular company. Thesis contains common characteristic of process and focuses on improving of customer service. Thesis describes process maping and detail description in operation department and customer service. This project offers iprovement in process with goal to achieve higher quality and customers´happines.
Description
Citation
JAVŮRKOVÁ, L. Optimalizace procesů ve službách [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Ekonomika a procesní management
Comittee
doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (předseda) doc. Ing. Milan Dvořák, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Marie Pavláková Dočekalová, Ph.D. (člen) Ing. Zdeňka Videcká, Ph.D. (člen) Ing. Bernard Neuwirth, Ph.D., MSc (člen)
Date of acceptance
2017-06-16
Defence
otázka vedoucího - odpovězeno otázka oponenta - odpovězeno Dr. Neuwirth - Proč jste volila řešení pomocí tabletů? - odpovězeno Jak jste řešila bezpečnost? - odpovězeno Máte záložní řešení v případě poruchy? - odpovězeno doc. Dvořák - Popište zeštíhlení administrativy. - odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO