Marketingové nástroje posilování konkurenceschopnosti
Marketing Tools for the Development of Competitiveness of Company
Author
Advisor
Zich, RobertReferee
Chlebovský, VítFinal mark
BAlternative metrics PlumX
http://hdl.handle.net/11012/67764Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh marketingových nástrojů, které povedou k posílení konkurenceschopnosti společnosti Goled s.r.o. na online trhu s LED osvětlením při její expanzi na zahraniční trh. Nejprve je analyzována společnost a poté prostředí zahraničního trhu. Práce obsahuje návrh cenotvorby a value map, které přispívají ke zvyšování konkurenceschopnosti, posílení pozice na trhu. The bachelor thesis focuses on the design of marketing tools that will lead to the competitiveness of GoLED s.r.o. on the online LED lighting market when it is expanding to the foreign market. First, the company and then the foreign market environment are analyzed. The work includes a proposal for pricing and value maps, which contribute to increasing competitiveness, strengthening the position on the market.
Source
BERAN, J. Marketingové nástroje posilování konkurenceschopnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.Collections
- 2017 [429]