• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • čeština 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2017
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2017
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Studie spokojenosti zákazníků v neziskové organizaci

A study of customer satisfaction in a nonprofit organization

Thumbnail
View/Open
review_103646.html (7.142Kb)
final-thesis.pdf (2.028Mb)
Author
Moravec, Aleš
Advisor
Jurová, Marie
Referee
Sobol, Karel
Grade
E
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalářská práce se zaměřuje na spokojenost zákazníka ve vybrané neziskové organizaci. V teoretické části je podrobně rozebrána tématika neziskových organizací, dále základní pojmy týkající se zákazníka a spokojenosti zákazníka. Praktická část poté poslouží k analýze současného stavu a k nalezení řešení nedostatků.
 
The dissertation aims on evaluating the customer satisfaction of the selected non-profit corganization. The theoretical part will analyse non-profit organisation topic in detail, as well as general terms related to customer and customer satisfaction. Practical part will serve to current state analysis and for finding needed solutions.
 
Keywords
nezisková organizace, SWOT analýza, služby, dotazník, spokojenost zákazníka, non-profit organization, SWOT analysis, services, questionnare, customer satisfaction
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Ekonomika podniku
Composition of Committee
prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (předseda) doc. Ing. Eva Lajtkepová, Ph.D. (místopředseda) Ing. Jaroslav Krejčíř, Ph.D. (člen) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen) Mgr. Štěpán Konečný, Ph.D. (člen)
Date of defence
2017-06-21
Process of defence
Otázky vedoucího: Zodpovězeno. Otázky oponenta: Zodpovězeno. prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. Je zvýšení spokojenosti správně formulovaný cíl? - Částečně zodpovězeno. doc. Ing. Eva Lajtkepová, Ph.D. Jak jste dospěl k závěrům v ekonomickém zhodnocení, snížení nákladů? - Částečně zodpovězeno. Je nejasně stanoven cíl práce. Práce obsahuje formální chyby ve struktuře. Práce neobsahuje elementární ekonomické zhodnocení. Ing. Roman Ptáček, Ph.D. Kolik procent dotazovaných odpovědělo? - Zodpovězeno.
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/67788
Source
MORAVEC, A. Studie spokojenosti zákazníků v neziskové organizaci [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.
Collections
  • 2017 [434]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV