Studie spokojenosti zákazníků v neziskové organizaci
A study of customer satisfaction in a nonprofit organization
Abstract
Bakalářská práce se zaměřuje na spokojenost zákazníka ve vybrané neziskové organizaci. V teoretické části je podrobně rozebrána tématika neziskových organizací, dále základní pojmy týkající se zákazníka a spokojenosti zákazníka. Praktická část poté poslouží k analýze současného stavu a k nalezení řešení nedostatků. The dissertation aims on evaluating the customer satisfaction of the selected non-profit corganization. The theoretical part will analyse non-profit organisation topic in detail, as well as general terms related to customer and customer satisfaction. Practical part will serve to current state analysis and for finding needed solutions.
Keywords
nezisková organizace, SWOT analýza, služby, dotazník, spokojenost zákazníka, non-profit organization, SWOT analysis, services, questionnare, customer satisfactionLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Ekonomika podnikuComposition of Committee
prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (předseda) doc. Ing. Eva Lajtkepová, Ph.D. (místopředseda) Ing. Jaroslav Krejčíř, Ph.D. (člen) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen) Mgr. Štěpán Konečný, Ph.D. (člen)Date of defence
2017-06-21Process of defence
Otázky vedoucího: Zodpovězeno. Otázky oponenta: Zodpovězeno. prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. Je zvýšení spokojenosti správně formulovaný cíl? - Částečně zodpovězeno. doc. Ing. Eva Lajtkepová, Ph.D. Jak jste dospěl k závěrům v ekonomickém zhodnocení, snížení nákladů? - Částečně zodpovězeno. Je nejasně stanoven cíl práce. Práce obsahuje formální chyby ve struktuře. Práce neobsahuje elementární ekonomické zhodnocení. Ing. Roman Ptáček, Ph.D. Kolik procent dotazovaných odpovědělo? - Zodpovězeno.Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/67788Source
MORAVEC, A. Studie spokojenosti zákazníků v neziskové organizaci [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.Collections
- 2017 [434]