• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2017
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2017
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Využití ICT nástrojů pro podporu marketingových strategií

ICT Tools for Marketing Strategies Support

Thumbnail
View/Open
review_102639.html (6.690Kb)
final-thesis.pdf (1.511Mb)
Author
Barnet, Lukáš
Advisor
Chlebovský, Vít
Referee
Kita, Peter
Grade
C
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Využití ICT nástrojů v marketingových strategiích, tedy ve své podstatě využití internetového marketingu jako takového, se v dnešní době pro společnosti stává naprosto nezbytnou součástí komunikace se zákazníkem a jeho význam se neustále stupňuje. Cílem bakalářské práce je vlastní řešení využití právě jednoho z ICT nástrojů a rovněž návrh zlepšení jejich využití pro společnost Kasa.cz, s.r.o.
 
The use of ICT tools in marketing strategies, in its essence the use of Internet marketing as such, is now becoming a necessary part of company's communication with the customer, and its importance is steadily increasing. The aim of the bachelor's thesis is a custom solution using one of the ICT tools, and also a proposal to improve their use for Kasa.cz, s.r.o. company.
 
Keywords
internetový marketing, ICT nástroje, PPC, SEO, sociální sítě, affiliate, webová stránka, on-line marketing, ICT tools, PPC, SEO, social networks, affiliate, website
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Manažerská informatika
Composition of Committee
doc. RNDr. Bedřich Půža, CSc. (předseda) prof. Ing. et Ing. Stanislav Škapa, Ph.D. (místopředseda) Ing. Jiří Kříž, Ph.D. (člen) Ing. Lenka Smolíková, Ph.D. (člen) doc. Ing. Marie Pavláková Dočekalová, Ph.D. (člen)
Date of defence
2017-06-21
Process of defence
Otázky vedoucího: Odpovězeno Otázky oponenta: Odpovězeno Ing. Kříž, Ph.D.: Na základě čeho předpokládáte, že "vyskakující okno" se slevou zvýší počet vracejících se zákazníků? Odpovězeno Ing. Smolíková, Ph.D.: Jakou metodu jste použil při vypracování časového harmonogramu? Odpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/67822
Source
BARNET, L. Využití ICT nástrojů pro podporu marketingových strategií [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.
Collections
  • 2017 [434]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV