Efektivita postupů pro správu komerčních profilů na sociální síti facebook
Efectivity of Methods For Commercial Profiles at Social Network Facebook

Autor
Vedoucí práce
Chlebovský, VítOponent
Lustig, PetrKlasifikace
CAltmetrics
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce se zaměřuje na sociální sítě, jakožto trend 21. století, jejich vliv na společnost a jak lze tedy možno využít jejich potenciálu v marketingové komunikaci. Pro tento účel je založena nová stránka na sociální síti Facebook, budeme sledovat její vývoj a testovat různé postupy pro získávání odběratelů. The dissertation aims on social networks as a trend of 21st century, their impact on society and how to use their potencial for marketing communication. It was made new profile at social network Facebook for this purpose, we will look after its development and test methods for gaining subscribers.
Klíčová slova
sociální sítě, Facebook, vliv, odběratel, like, společnost, social networks, Facebook, impact, subscriber, like, societyJazyk
čeština (Czech)Studijní obor
Ekonomika podnikuSložení komise
doc. RNDr. Bedřich Půža, CSc. (předseda) doc. Ing. Anna Fedorová, CSc. (místopředseda) Ing. Petr Bačík, Ph.D. (člen) Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D. (člen) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen)Termín obhajoby
2017-06-20Průběh obhajoby
Otázky vedoucího: Zodpovězeno. Otázky oponenta: Zodpovězeno. Ing. Petr Bačík, PhD. Jak lze kvantifikovat náklady? - Částečně zodpovězeno. doc. Ing. Anna Fedorová, CSc. Přizpůsobujete plánování zjištěným nákladům a přepočítáváte je? - Částečně zodpovězeno.Výsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájenaTrvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/67825Zdrojový dokument
MEDEK, M. Efektivita postupů pro správu komerčních profilů na sociální síti facebook [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.Kolekce
- 2017 [434]