• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2017
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2017
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Spokojenost zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně

Customer Satisfaction and Proposals for its Improvement

Thumbnail
View/Open
review_101670.html (6.112Kb)
final-thesis.pdf (2.167Mb)
Author
Pešlová, Veronika
Advisor
Schüller, David
Referee
Drexler, Tomáš
Grade
C
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalářská práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků restaurace Gaudeo. V teoretické části se pokusím vysvětlit základní pojmy souvisící s tématem. V druhé části práci na základě posbíraných dat z dotazníkového šetření a provedené analýzy prostředí bude řešena problematika nespokojenosti. V závěru uvedu návrh plánu na zvýšení celkové úrovně spokojenosti.
 
The bachelor’s work deals with issues of customer satisfaction in restauraunt Gaudeo. The theoretical part of the bachelor’s work contains basic terms related to the topics. The second part of the work will be dealt with dissatisfaction based on the data from the questionnaire and on the analysis marketing enviroment. In conclusion will be mentioned improvement proposal for the total satisfaction.
 
Keywords
marketing, spokojenost zákazníků, marketingový výzkum, dotazník, marketing, customer satisfaction, marketing research, questionnaire
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Ekonomika podniku
Composition of Committee
doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Mgr. Karel Brychta, Ph.D. (místopředseda) Ing. Pavel Breinek, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen) RNDr. Zuzana Chvátalová, Ph.D. (člen)
Date of defence
2017-06-20
Process of defence
Otázky vedoucího: Odpovězeno Otázky oponenta: Odpovězeno doc. Brychta: Dotaz k identifikovaným příležitostem. doc. Brychta: Kolik respondetů se šetření zúčastnilo? Odpovězeno doc. Brychta: Kdy probíhalo výběrové šetření? Odpovězeno doc. Zich: Analyzovala jste dodavatele, kteří jsou na trhu? Odpovězeno RNDr. Chvátalová, Ph.D.: Kolik očekáváte celkovou sezóní kapacitu? Uvažovala jste o zavedení nějakého balíčku? Odpovězeno Ing. Breinek, Ph.D.: Máte nějake opatření, které by cílilo na seniory? Odpovězeno doc. Zich: Připomínky k práci - Rozpor v tvrzení o gastronomii doc. Zich: Které faktory ze SWOT analýzy nejvíce ovlivňují spokojenost zákazníků? Odpovězeno
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/67833
Source
PEŠLOVÁ, V. Spokojenost zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.
Collections
  • 2017 [434]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV