Browsing 2017 by Issue Date
Now showing items 1-20 of 434
-
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Bakalářská práce je zaměřená na analyzování finančního stavu společnosti pomocí ukazatelů finanční stability. Výpočet a následné vyhodnocení ukazatelů se provádí z účetních výkazů po sobě jdoucích 5 účetních období. První ... -
Posouzení informačního systému a návrh změn
Bakalářská práce se zabývá návrhem změn v informačním systému v podobě implementace nové aplikace pro společnost BOSCH Diesel s.r.o., která pomůže s uchováváním a správou potřebných dat. Hlavním cílem je navrhnout a ... -
Vývoj a tvorba aplikace pro platformu Android
Předmětem této bakalářské práce je návrh a tvorba funkční aplikace rozvrhu hodin načteného z informačního systému Fakulty podnikatelské pro platformu Android a její distribuci na Google Play od společnosti Google. -
Optimalizace daňové povinnosti fyzické osoby
Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. V první, teoretické, je popsáno živnostenské podnikání a základní pojmy související s daní z příjmů fyzických osob. Dále je popsán výpočet základu daně a výpočet samotné daňové ... -
Podnikatelský plán pro založení cukrárny
Bakalářská práce se zaměřuje na podnikatelský plán pro založení cukrárny v Brně. V první části jsou položeny teoretické základy podnikatelského plánu. Analytická část této práce se zabývá analýzami souvisejícími s ... -
Spokojenost zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Bakalářská práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků restaurace Gaudeo. V teoretické části se pokusím vysvětlit základní pojmy souvisící s tématem. V druhé části práci na základě posbíraných dat z dotazníkového ... -
Studie spokojenosti zákazníků v neziskové organizaci
Bakalářská práce se zaměřuje na spokojenost zákazníka ve vybrané neziskové organizaci. V teoretické části je podrobně rozebrána tématika neziskových organizací, dále základní pojmy týkající se zákazníka a spokojenosti ... -
Influencer marketing jako moderní nástroj komunikace prostřednictvím sociálních médií a návrh na jeho využití ve zvolené společnosti
V 21. století digitální marketing představuje nedílnou součást marketingové komunikace, kde sociální média zaujímají čím dál významnější pozici tohoto odvětví. Bakalářská práce se odráží od základů internet marketingu a ... -
Návrh komunikačního mixu
Bakalářská práce se zabývá optimalizací a návrhem komunikačního mixu e-shopu. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol. První kapitola se věnuje teoretickým poznatkům z oblasti marketingu, v druhé kapitole jsou základní ... -
Komunikační mix ve vybraném podniku
Bakalářská práce se zaměřuje na analyzování stávajícího komunikačního mixu podniku působícího na B2B trhu. Skládá se z teoretické, analytické a návrhové části. Teoretická část se zabývá důležitými pojmy marketingu, analýzami ... -
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Cílem této bakalářské práce je zhodnocení finanční situace podniku Unipol spol. s.r.o. ve vybraných letech 2011–2015. K rozboru finanční situace daného podniku budou využity metody finanční analýzy. Dle zjištěných výsledků ... -
Návrh uspořádání skladovacích prostor nové výrobně-expedičně-skladovací haly
Bakalářská práce je zaměřena na návrh uspořádání skladovacích prostor nové výrobně-expedičně-skladovací haly společnosti DIEFFENBACHER–CZ, hydraulické lisy, s.r.o. (dále jen DCZ). Výsledkem této práce je návrh umístění a ... -
Efektivita postupů pro správu komerčních profilů na sociální síti facebook
Bakalářská práce se zaměřuje na sociální sítě, jakožto trend 21. století, jejich vliv na společnost a jak lze tedy možno využít jejich potenciálu v marketingové komunikaci. Pro tento účel je založena nová stránka na sociální ... -
Klasifikace ICT produktů a služeb určených pro plánování podnikových zdrojů
Tato bakalářská práce se zaměřuje na popis problematiky Enterprise Resource Planning (ERP). Jsou zde popsány teoretické pojmy, popsána koncepce a oblast nasazení těchto nástrojů, proč jsou ERP systémy užitečné a jaké výhody ... -
Podnikatelský záměr rozvoje firmy
Bakalářská práce se zaměřuje na podnikatelský záměr pro rozvoj firmy, která se zabývá výrobou plastových výrobků a nese název ITMS PLAST s.r.o. Projekt je postavený na inovaci výrobků, konkrétně zavedení nového výrobku. ... -
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Tato bakalářská práce se zabývá zhodnocením finanční situace společnosti CDC Data, s.r.o. v letech 2011-2015. Jednotlivé metody a ukazatele finanční analýzy jsou definovány v teoretické části práce. V praktické části jsou ... -
Využití ICT nástrojů pro podporu marketingových strategií
Využití ICT nástrojů v marketingových strategiích, tedy ve své podstatě využití internetového marketingu jako takového, se v dnešní době pro společnosti stává naprosto nezbytnou součástí komunikace se zákazníkem a jeho ... -
Analýza a návrh informačního systému pro marketingové využití bezdrátových sítí
Bakalárska práca sa zameriava na analýzu a návrh informačných systémov prostredníctvom dátového a funkčného modelovania. Dátové modelovanie predstavuje tvorbu vývojových diagramov a diagramov toku dát, funkčné modelovanie ... -
Marketingový mix zapsaného spolku
Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku marketingového mixu zapsaného spolku. Je rozdělena do tří hlavních kapitol. První kapitola je kapitolou teoretickou. V ní definuji elementární pojmy, analýzy a teoretická ... -
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Předmětem bakalářské práce „Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení“ je analýza současného stavu konkrétní společnosti a návrh na zlepšení její finanční situace. V teoretické části uvedu cíle mé práce, ...