Show simple item record

Marketing Communication of Internet Shop

dc.contributor.advisorKaňovská, Luciecs
dc.contributor.authorVšetulová, Kristýnacs
dc.date.accessioned2018-10-21T17:19:14Z
dc.date.available2018-10-21T17:19:14Z
dc.date.created2017cs
dc.identifier.citationVŠETULOVÁ, K. Marketingová komunikace internetového obchodu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.cs
dc.identifier.other103308cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/67895
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá změnou v marketingové komunikaci internetového obchodu Coffee Dream, která je realizována na základě provedených analýz. Smyslem této bakalářské práce je zhodnocení současného stavu marketingové komunikace Coffee Dream, zabývající se především prodejem kávy. Dle výstupů provedených analýz jsou následně navržena opatření, která mají za cíl přilákat potencionální zákazníky, taktéž si udržet stávající zákazníky a v neposlední řadě zvýšit povědomí o společnosti.cs
dc.description.abstractThis bachelor’s thesis is focused on changes the marketing communication of the e-shop Coffee Dream, which is implemented on analysis methods. The main purpose of this bachelor’s thesis is evaluating the current situation of the marketing communication of e-shop Coffee Dream which is focused on coffee sales. According to the results of mentioned analysis there are suggestions for improvement of marketing communication with an aim of increasing new customers, retaining current customers, improving the communication with them and also increasing the company awareness is created.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectCoffee Dreamcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectinternetový obchodcs
dc.subjectkávacs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectCoffee Dreamen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjecte-shopen
dc.subjectcoffeeen
dc.subjectcostumeren
dc.titleMarketingová komunikace internetového obchoducs
dc.title.alternativeMarketing Communication of Internet Shopen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2017-06-20cs
dcterms.modified2017-06-21-12:54:17cs
thesis.disciplineEkonomika podnikucs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav ekonomikycs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid103308en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2021.11.12 15:06:24en
sync.item.modts2021.11.12 14:36:07en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.contributor.refereeTomšů, Michaelacs
dc.description.markAcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeeprof. Ing. Alena Kocmanová, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Zuzana Dohnalová, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Marie Pavláková Dočekalová, Ph.D. (člen) Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (člen) Ing. Michal Karas, Ph.D. (člen)cs
but.defenceotázky vedoucího: zodpovězeny otázka oponenta: zodpovězena prof. Kocmanová: Proč mají dvě loga? zodpovězeno prof. Kocmanová: Jak ošetříte nízký zájem o zboží v letních měsících? zodpovězeno prof. Kocmanová: Co vám na návrhy řekl majitel? zodpovězenocs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record