• čeština
    • English
  • English 
    • čeština
    • English
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2009
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2009
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh marketingové strategie pro firmu

Marketing Strategy of a Company

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (677.1Kb)
review_18778.html (4.661Kb)
Author
Jobeková, Renata
Advisor
Chalupský, Vladimír
Referee
Maštera, František
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingové strategie pro výrobce obuvi. Na základě shromážděných teoretických východisek a analýzy současného stavu firmy byla navržena marketingová strategie, která má zajistit vyšší prodeje výrobků firmy. V návrhové části jsou vytčeny cíle firmy a sestaveny návrhy a doporučení, které by měly zajistit nárůst prodejů a splnění cílů.
 
This Master´s thesis deals with the proposition of marketing strategy for producer. Based on theoretical assumptions and analysis of the conditions the firm stands at present, marketing strategy was designed. It should guarantee realizations of the larger sales. In the practical part analyses are put together and evaluated. Afterwards the suggestions and recommendations are offered. They should secure the increase of sales of firm´s product.
 
Keywords
Marketingová strategie, segmentace trhu, marketingový mix, Marketing strategy, market segmentation, marketing mix
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Podnikové finance a obchod
Composition of Committee
Ing. Miroslav Čáslavský (předseda) prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA (místopředseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (člen) doc. RNDr. Bedřich Půža, CSc. (člen) Mgr. Martina Bobalová, Ph.D. (člen)
Date of defence
2009-06-11
Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/6792
Source
JOBEKOVÁ, R. Návrh marketingové strategie pro firmu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.
Collections
  • 2009 [459]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV