Návrh marketingové strategie pro firmu

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingové strategie pro výrobce obuvi. Na základě shromážděných teoretických východisek a analýzy současného stavu firmy byla navržena marketingová strategie, která má zajistit vyšší prodeje výrobků firmy. V návrhové části jsou vytčeny cíle firmy a sestaveny návrhy a doporučení, které by měly zajistit nárůst prodejů a splnění cílů.
This Master´s thesis deals with the proposition of marketing strategy for producer. Based on theoretical assumptions and analysis of the conditions the firm stands at present, marketing strategy was designed. It should guarantee realizations of the larger sales. In the practical part analyses are put together and evaluated. Afterwards the suggestions and recommendations are offered. They should secure the increase of sales of firm´s product.
Description
Citation
JOBEKOVÁ, R. Návrh marketingové strategie pro firmu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Podnikové finance a obchod
Comittee
Ing. Miroslav Čáslavský (předseda) prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA (místopředseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (člen) doc. RNDr. Bedřich Půža, CSc. (člen) Mgr. Martina Bobalová, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2009-06-11
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO