Návrh optimalizace prodeje internetové reklamy

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Cílem práce je analyzovat reklamní kampaň, která proběhla na serveru Game-Park.cz z pohledu využití a prodeje internetové reklamy a vytvořit návrh optimálního prodeje internetové reklamy. Práce popisuje jednotlivé formy internetové reklamy a jejich vhodnost použití, dále je zde navrhnuto využití internetové reklamy pro úspěšné splnění cílů reklamní kampaně.
The aim of work is analyzed advertisement campaign, which was run on the GamePark.cz server, from perspective of usage and sale of Internet advertisement and create a design for optimalization Internet advertisement sale. There are described the Internet advertisement forms and its suitability. The work contains design of the Internet advertisement usage for successful reach goals of the advertisement campaign.
Description
Citation
BENDA, T. Návrh optimalizace prodeje internetové reklamy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2008.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Manažerská informatika
Comittee
prof. RNDr. Ivan Mezník, CSc. (předseda) prof. Ing. Petr Dostál, CSc. (místopředseda) Ing. Petr Dydowicz, Ph.D. (člen) prof. Ing. et Ing. Stanislav Škapa, Ph.D. (člen) Ing. Ladislav Němec (člen)
Date of acceptance
2008-06-18
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO