• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta stavební
  • 2017
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta stavební
  • 2017
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingové procesy ve stavebnictví

Marketing communication construction company

Thumbnail
View/Open
review_105127.html (1.419Kb)
final-thesis.pdf (1.923Mb)
Posudek-Vedouci prace-39647.pdf (233.6Kb)
Posudek-Oponent prace-39648.pdf (217.7Kb)
Author
Lipovská, Zuzana
Advisor
Dohnal, Radek
Referee
Budíková, Michaela
Grade
C
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Předmětem bakalářské práce „Marketingové procesy ve stavebnictví“ je sledování a popis marketingových nástrojů ve vybraném stavebním podniku, následné zhodnocení a optimalizace marketingového mixu se zdůrazněním marketingového komunikačního mixu.
 
The subject of the thesis „Marketing processes within Construction Industry“ is monitoring and recording of marketing tools in the selected construction company, consecutice evaluation and optimization of the marketing mix with the emphasis on the marketing communication mix.
 
Keywords
Marketing, marketingová komunikace, komunikační mix, stavební trh, stavební podnik, zákazníci, marketingová analýza, SWOT analýza, strategie, Marketing, marketing communication, communication mix, construction market, construction company, customers, marketing analysis, SWOT analysis, strategy
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Management stavebnictví
Composition of Committee
Date of defence
2017-06-14
Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/69107
Source
LIPOVSKÁ, Z. Marketingové procesy ve stavebnictví [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební. 2017.
Collections
  • 2017 [620]
Citace PRO

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o. 

    Bartáková, Kateřina
    Diplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ...
  • Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci) 

    Tuč, David
    Ve své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ...
  • Marketingová strategie start-up projektu 

    Urubek, Vladislav
    Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro start-up projekt. V teoretické části shrnuje poznatky z oblasti tvorby marketingových strategií na internetu. V praktické části je analyzován projekt včetně jeho ...

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV