Marketingové procesy ve stavebnictví
Marketing communication construction company

Author
Advisor
Dohnal, RadekReferee
Budíková, MichaelaGrade
CAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Předmětem bakalářské práce „Marketingové procesy ve stavebnictví“ je sledování a popis marketingových nástrojů ve vybraném stavebním podniku, následné zhodnocení a optimalizace marketingového mixu se zdůrazněním marketingového komunikačního mixu. The subject of the thesis „Marketing processes within Construction Industry“ is monitoring and recording of marketing tools in the selected construction company, consecutice evaluation and optimization of the marketing mix with the emphasis on the marketing communication mix.
Keywords
Marketing, marketingová komunikace, komunikační mix, stavební trh, stavební podnik, zákazníci, marketingová analýza, SWOT analýza, strategie, Marketing, marketing communication, communication mix, construction market, construction company, customers, marketing analysis, SWOT analysis, strategyLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Management stavebnictvíComposition of Committee
Date of defence
2017-06-14Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/69107Source
LIPOVSKÁ, Z. Marketingové procesy ve stavebnictví [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební. 2017.Collections
- 2017 [620]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Bartáková, KateřinaDiplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ... -
Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci)
Tuč, DavidVe své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ... -
Marketingová strategie start-up projektu
Urubek, VladislavDiplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro start-up projekt. V teoretické části shrnuje poznatky z oblasti tvorby marketingových strategií na internetu. V praktické části je analyzován projekt včetně jeho ...