• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2017
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2017
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Analýza spokojenosti zákazníků wellness centra

Customer Satisfaction Analysis of Wellness Center

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (1.599Mb)
review_103459.html (9.065Kb)
Author
Grenarová, Vanda
Advisor
Chalupský, Vladimír
Referee
Nucová, Helena
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků a doporučeními na zvýšení spokojenosti zákazníků společnosti Infinit s.r.o. Brno-Lesna, která poskytuje wellness a fitness služby. Teoretická část diplomové práce charakterizuje služby, kvalitu a spokojenost zákazníků. V praktické části je provedena analýza společnosti Infinit a dotazníkového šetření. Na základě získaných informací jsou navržena doporučení, jež by měl vést ke zvýšení spokojenosti zákazníků společnosti Infinit.
 
This thesis is focused on customer satisfaction analysis and recommendations connected with increase of customer satisfaction within company Infinit Ltd. in Brno-Lesna, which provides wellness and fitness services. Theoretical part of thesis assesses services, quality and customer satisfaction. The second practical part carried out company analysis and survey. Based on gathered information are proposed several recommendations, which should increase customer satisfaction within company Infinit.
 
Keywords
Infinit s.r.o., spokojenost zákazníků, zákazník, SWOT analýza, Infinit Ltd., customer satisfaction, customer, SWOT analysis
Language
angličtina (English)
Study brunch
European Business and Finance
Composition of Committee
prof. Ing. Petr Dostál, CSc. (předseda) doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (místopředseda) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (člen) doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. (člen) Ing. Helena Hanušová, CSc. (člen)
Date of defence
2017-09-14
Process of defence
- Can you evaluate Net Promoter Score method and its possible use in practice? Ing. Helena Nucová - Which of the concept did you use for your research? - How did you use information about gaps? doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. - Why there is no significant link between proposes and SWOT analysis? - What do you mean by the word school? doc. Ing. Robert Zich, Ph.D.
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/69220
Source
GRENAROVÁ, V. Analýza spokojenosti zákazníků wellness centra [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.
Collections
  • 2017 [478]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV