• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2017
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2017
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Software pro online reklamace

Software for Online Warranty Claims

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (4.984Mb)
Posudek-Oponent prace-19680_o.pdf (89.26Kb)
Posudek-Vedouci prace-19680_v.pdf (85.40Kb)
review_106294.html (1.429Kb)
Author
Pololáník, Petr
Advisor
Zemčík, Pavel
Referee
Kolář, Martin
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato práce se zabývá vytvářením moderních webových aplikací. Jsou rozebrané technologie, které se používají při návrhu a implementaci těchto aplikací. Práce se převážně zabývá vytvořením aplikace pro vyřizování reklamací. Aplikace slouží jako služba pro internetové obchody
 
This thesis deals with the theory of creating modern web applications. Various technologies that are commonly used are analyzed. Thesis mainly deals with creating specific application for processing Warranty Claims. The application serves as a service for eshops.
 
Keywords
SPA, web, react, redux, javascript, reklamace, SPA, web, react, redux, javascript, warranty claims
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Informační systémy
Composition of Committee
doc. Dr. Ing. Dušan Kolář (předseda) doc. RNDr. Jitka Kreslíková, CSc. (místopředseda) Ing. Miroslav Balík, Ph.D. (člen) Ing. Vladimír Bartík, Ph.D. (člen) Ing. Zbyněk Křivka, Ph.D. (člen) Ing. Vladimír Veselý, Ph.D. (člen)
Date of defence
2017-06-20
Process of defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm " B ". Otázky u obhajoby: Jak můžete v Rest ošetřit upload souborů které server odmítne, aby klient nespadl? Jak můžete snížit množství přenesených dat pro spuštění webu? O kolik?
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/69479
Source
POLOLÁNÍK, P. Software pro online reklamace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2017.
Collections
  • 2017 [156]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV