Analýza spokojenosti zákazníků softwarové firmy
Customer satisfaction analysis of a software company
Author
Advisor
Chalupský, VladimírReferee
Provázek, TomášGrade
AAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Cílem mé diplomové práce je analýza spokojenosti zákazníků středně velké softwarové firmy. Práce obsahuje teoretická východiska marketingového výzkumu a její praktická část spočívá v provedení a vyhodnocení marketingového výzkumu. Na základě analýzy zjištěných informací sestavím návrhy vedoucí ke zvýšení spokojenosti stávajících zákazníků s ekonomickými systémy, které firma nabízí. The main goal of my master´s thesis is customer satisfaction analysis of a middle-sized software company. The master´s thesis contains teoretical data of marketing research and practical part of thesis rests in implementation and interpretation marketing research of customer satisfaction. On the basis of analysis gained information I propose suggestions leadership to increasing satisfaction current customer with economic systems, which this company offers.
Keywords
marketingový výzkum, proces marketingového výzkumu, spokojenost zákazníků, měření spokojenosti, dotazník, marketing research, process of marketing research, customer satisfaction, measurement of satisfaction, questionnaireLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Podnikové finance a obchodComposition of Committee
prof. Ing. Jana Stávková, CSc. (předseda) doc. Ing. Zdeněk Sojka, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (člen) Ing. Ivana Groligová, CSc. (člen) Ing. Jaroslav Rompotl (člen)Date of defence
2008-06-09Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/6948Source
ROHLENA, P. Analýza spokojenosti zákazníků softwarové firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2008.Collections
- 2008 [375]