Analýza spokojenosti zákazníků softwarové firmy

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Cílem mé diplomové práce je analýza spokojenosti zákazníků středně velké softwarové firmy. Práce obsahuje teoretická východiska marketingového výzkumu a její praktická část spočívá v provedení a vyhodnocení marketingového výzkumu. Na základě analýzy zjištěných informací sestavím návrhy vedoucí ke zvýšení spokojenosti stávajících zákazníků s ekonomickými systémy, které firma nabízí.
The main goal of my master´s thesis is customer satisfaction analysis of a middle-sized software company. The master´s thesis contains teoretical data of marketing research and practical part of thesis rests in implementation and interpretation marketing research of customer satisfaction. On the basis of analysis gained information I propose suggestions leadership to increasing satisfaction current customer with economic systems, which this company offers.
Description
Citation
ROHLENA, P. Analýza spokojenosti zákazníků softwarové firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2008.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Podnikové finance a obchod
Comittee
prof. Ing. Jana Stávková, CSc. (předseda) doc. Ing. Zdeněk Sojka, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (člen) Ing. Ivana Groligová, CSc. (člen) Ing. Jaroslav Rompotl (člen)
Date of acceptance
2008-06-09
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO