Now showing items 21-40 of 328

  • AOS: Správa virtuálních objednávek 

    Navrátil, Leoš
    Cílem této bakalářské práce je navrhnout a implementovat centrální systém pro zadávaní, uzavírání a evidenci objednávek pro větší počet vzdálených klientů. Tohoto cíle bude dosaženo pomocí abstrakce obchodního pokynu v ...
  • Nástoj pro abstraktní regulární stromový model checking 

    Mráz, Patrik
    Formálna verifikácia sa zaoberá dokazovaním korektnosti systému podľa daných špecifikácií.Jej potrebu znásobuje stále väčšia rozšírenosť počítačov a neustály rast zložitosti aj rozsiahlosti vyvíjaných systémov. Cieľom tejto ...
  • Virtuální stroj Javy JamVM na architektuře ARM 

    Pobořil, Filip
    Tato práce popisuje a srovnává dva virtuální stroje Javy na architektuře ARM, jmenovitě JamVM a HotSpot na Raspberry Pi. V první části práce obecně popisuje Javu a princip virtuálního stroje. Další část se podrobněji ...
  • Webový prohlížeč panoramatických snímků 

    Slunský, Tomáš
    Účelem práce je navrhnout a realizovat prohlížeč sférických videí a panoramatických fotek za pomocí technologie WebGL. Důraz je kladen na zpracování videí v režimu rybího oka bez nutnosti je nejdříve převádět do ekvidistantního ...
  • Registr IoT zařízení 

    Kopec, Martin
    Cieľom tejto práce je vytvorenie webovej aplikácie, ktorá umožňuje užívateľom registrovať sa a spravovať ich zariadenia v internete vecí (IoT). Práca vysvetľuje súčasný stav a vývoj IoT zariadení, ich prínos ako aj riziká, ...
  • Hlasovací zařízení na bázi Bluetooth Low Energy 

    Vybíral, Tomáš
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací hardwarového zařízení a uživatelské aplikace pro hlasování. Pro komunikaci je využíváno protokolu Bluetooth Low Energy, kvůli jeho nízkoenergetickým vlastnostem. ...
  • Detekce graffiti tagů v obraze 

    Pavlica, Jan
    Tato práce se zaměřuje na možnost využití současných metod v oblasti počítačového vidění za účelem automatické detekce graffiti tagů v obraze. Tagy jsou nejčastějším projevem graffiti, který slouží jako podpis autora. V ...
  • Překladové gramatiky: Vlastnosti a aplikace 

    Vít, Radek
    Cílem této práce je prozkoumat překladové gramatiky a jejich použití v syntaxí řízeném překladu. Práce ukazuje využití překladových gramatik v prediktivním syntaktickém překladu a definuje formální prostředky pro přijímání ...
  • GUI ke stavbě grafu filtrů pro FFmpeg 

    Sičkaruk, Roman
    Tato práce se zabývá tvorbou grafického uživatelského rozhraní pro tvorbu grafů filtrů FFmpeg. Obsahuje úvod do problematiky, návrh vzhledu, struktury, popis implementace této aplikace a srovnání s jíž existujícími nástroji ...
  • Sada weboých nástrojů pro vizualizaci výsledků geolokalizačního systému 

    Hodoval, Pavel
    Cílem této práce je vytvořit sadu flexibilních webových nástrojů a webové rozhraní pro vizualizaci výsledků geolokalizačního systému. Práce zahrnuje úvod do problematiky vizualizace dat v kartografii a základů zpracování ...
  • Vytvoření modelu procesoru pomocí ADL jazyka 

    Ostatník, Kristián
    Cieľom práce je implementácia modelu procesora ARC v ADL jazyku CodAL na inštrukčnej úrovni. Prvá časť bakalárskej práce sa venuje klasifikácii procesorov a popisu ADL jazykov. Druhá časť práce popisuje priebeh implementácie ...
  • Akustická detekce dronů pomocí mikrofonního pole 

    Múčka, Milan
    Táto práca sa zaoberá metódami pre akustickú lokalizáciu elektrických multikoptér pomocou mikrofónneho poľa zloženého z niekoľkých mikrofónov v určitej vzdialenosti. V práci sú hlavne vysvetlené metódy lokalizácie a detekcie ...
  • Cloudové aplikace s JavaScriptovým klientem 

    Hudec, Lukáš
    Práce zkoumá současné technologie pro tvorbu aplikací v cloudu s tlustým klientem v jazyce JavaScript. Teoretická část tyto technologie popisuje a porovnává. Praktická část se zabývá návrhem a implementací demonstrační ...
  • Simulace pro symbolické automaty 

    Síč, Juraj
    Symbolické automaty sú podobné klasickým automatom s jedným veľkým rozdielom: prechody sú značené predikátmi definovanými v oddelenej teórii. Toto umožňuje použiť veľké abecedy s pouźitím oveľa menšieho miesta. V tejto ...
  • Regresní testování v telekomunikacích 

    Pamánek, Martin
    Práce se zabývá problematikou telekomunikačních sítí. Diplomová práce popisuje základní prvky telekomunikačních sítí a zaměřuje se na jejich vzájemnou komunikaci neboli mediaci. Software zajišťující přenos dat mezi prvky ...
  • Webová aplikace pro tvorbu dietního plánu 

    Matějíček, Vojtěch
    Cílem této bakalářské práce bylo vytvoření webové aplikace, která uživateli generuje denní jídelníčky na základě měření tělesných úbytků. Tyto pokroky uživatel do aplikace vkládá v pravidelných intervalech. Jídla v těchto ...
  • Promítané uživatelské rozhraní - Dungeons & Dragons 

    Dymáček, Petr
    Práce se zabývá využitím interaktivního stolu pro hraní deskové hry Dungeons & Dragons. Výsledkem práce je aplikace, která se ovládá pomocí dotykové plochy a pomocí gest. Tato gesta jsou získávána z hloubkových dat pořízených ...
  • Rozšíření nástroje ANaConDa pro dynamickou analýzu paralelních programů 

    Horňák, Michal
    Cieľom tejto práce bolo implementácia algoritmu FastTrack pre dynamickú analízu viac-vláknových programov v jazyku C/C++. Ide o algoritmus detekujúci chyby typu data race. Je založený na relácii happens-before ...
  • Testování software při uplatnění vývoje řízeného doménou 

    Polešovský, Tomáš
    Tato práce se zabývá možnostmi automatizace testování software se zaměřením na aplikace vyvíjené pomocí techniky Domain-driven design (DDD). Na tomto teoretickém základě byl poté vytvořen generátor automatických testů v ...
  • Mobilní aplikace pro zaznamenávání spotřeby automobilu 

    Mokrý, Martin
    Cieľom tejto práce je navrhnúť a implementovať mobilnú aplikáciu pre zaznamenávanie spotreby automobilu. Aplikácia je určená pre operačný systém Android. Má umožniť užívateľom jednoducho a efektívne vkladať nové záznamy o ...