• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • polski 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna DSpace
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2017
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna DSpace
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2017
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Porovnání stínových metod

Comparison of Shadow Methods

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
final-thesis.pdf (6.608MB)
Posudek-Oponent prace-19877_o.pdf (86.63KB)
Posudek-Vedouci prace-19877_v.pdf (85.72KB)
review_106356.html (1.419KB)
Autor
Kiss, Marcel
Advisor
Tóth, Michal
Referee
Milet, Tomáš
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
Táto práca sa zaoberá porovnávaním techník vrhania tieňov objektov v rámci scény. V teoretickej časti popisuje a porovnáva možné riešenia vrhania tieňa a podrobnejšie postupy metód Shadow Mapping a Shadow Volumes, ktoré patria medzi najpoužívanejšie techniky tieňovania v reálnom čase. Hlavnou časťou je návrh a implementácia týchto dvoch tieňových metód s využitím knižnice OpenGL. V časti merania porovnáva podľa grafov s nameranými hodnotami a na záver zhodnotenie výsledkov.
 
This thesis talks about comparison of shadow casting techniques within a scene. In the theoretical part, it describes and compares possible solutions of shadow casting and more detailed about Shadow Mapping and Shadow Volumes, which are among the most commonly used real-time shadowing techniques. The main part is about design and implementation of these two shadow methods using the OpenGL library. In the measurement part it compares methods based on measured values. The outcome of my measurements can be found in the final part of my thesis.
 
Keywords
tieň, tieňová pamäť hĺbky, hĺbková textúra, tieňové telesá, C++, OpenGL, 3D, grafika, meranie, porovnávanie, textúra, antialiasing, projekcia, scéna, vykresľovanie, shadow, shadow mapping, depth texture, shadow volumes, C++, OpenGL, 3D, graphics, measurement, comparison, texture, antialiasing, projection, scene, rendering
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Informační technologie
Composition of Committee
prof. Ing. Adam Herout, Ph.D. (předseda) doc. Mgr. Adam Rogalewicz, Ph.D. (místopředseda) Ing. Vladimír Bartík, Ph.D. (člen) RNDr. Vlasta Krupková, CSc. (člen) Ing. Josef Strnadel, Ph.D. (člen)
Date of defence
2017-06-15
Process of defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm B.
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
URI
http://hdl.handle.net/11012/69805
Source
KISS, M. Porovnání stínových metod [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2017.
Collections
  • 2017 [328]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Theme by @mire NV
 

 

Przeglądaj

Całe DSpaceZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

ZalogujZarejestruj

Statystyki

Przejrzyj statystyki użycia

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Theme by @mire NV