• čeština
    • English
  • English 
    • čeština
    • English
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2017
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2017
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Virtuální realita: Technologické demo s Oculus Rift

Virtual Reality: Technology Demo Using Oculus Rift

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (1.997Mb)
Posudek-Oponent prace-19908_o.pdf (88.46Kb)
Posudek-Vedouci prace-19908_v.pdf (85.81Kb)
review_106369.html (1.447Kb)
Author
Hladyuk, Yuriy
Advisor
Kobrtek, Jozef
Referee
Najman, Pavel
Grade
B
Alternative metrics PlumX
http://hdl.handle.net/11012/69808
Altmetrics
http://hdl.handle.net/11012/69808
http://hdl.handle.net/11012/69808
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato práce se zabývá headsetem Oculus Rift a možnostmi integrace s OpenGL. Představí čtenáři virtuální realitu a její historii, princip fungování headsetů virtuální reality, teorii návrhu pro virtuální realitu a nástroj Oculus Rift SDK. Popisuje návrh a implementaci aplikace demonstrující možnosti Oculus Rift s OpenGL. V závěru se práce zabývá testováním a vyhodnocením sesbíraných výsledků. Aplikaci testovalo celkem 43 uživatelů.
 
This thesis describes device Oculus Rift and how it can be integrated with OpenGL. It will present an introduction to virtual reality, head-mounted display, best practices and Oculus Rift SDK to the reader. The thesis describes design and implementation of application for Oculus Rift integrated with OpenGL. Additionally, measurements and performed tests will be discussed. The application was tested with 43 users.
 
Keywords
Virtuální realita, Headsety pro virtuální realitu, Oculus Rift, Oculus Rift SDK, OpenGL, Technologické demo, C++, Virtual reality, Head-mounted display for virtual reality, Oculus Rift, Oculus Rift SDK, OpenGL, Technology demo, C++
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Informační technologie
Composition of Committee
prof. Ing. Adam Herout, Ph.D. (předseda) doc. Mgr. Adam Rogalewicz, Ph.D. (místopředseda) Ing. Vladimír Bartík, Ph.D. (člen) RNDr. Vlasta Krupková, CSc. (člen) Ing. Josef Strnadel, Ph.D. (člen)
Date of defence
2017-06-15
Process of defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm B. Otázky u obhajoby: Které textury a modely jste vytvořil sám a které byly převzaty? U převzatých zmiňte jejich licenci a zdroj.
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/69808
Source
HLADYUK, Y. Virtuální realita: Technologické demo s Oculus Rift [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2017.
Collections
  • 2017 [328]
Citace PRO

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Systém pro pokročilou vizuální teleprezenci 

    Davídek, Daniel
    V úvodu práce jsou uvedeny základní principy vizualní teleprezence spolu s rozborem důležitých aspektů při návrhu tohoto zařízení. Dále je uveden krátký přehled některých aplikací teleprezenčních systémů. Následně jsou ...
  • Systém pro zobrazování 3D dat ve virtuální realitě 

    Kalafut, Oliver
    Táto bakalárska práca sa zaoberá zobrazovaním medicínskych modelov, napríklad orgánov ľudského tela vo virtuálnej realite prostredníctvom zariadenia Oculus Go. Oculus Go je all-in-one zariadenie s výkonným procesorom a ...
  • Architektonická vizualizace ve virtuální realitě 

    Hložanka, Filip
    Tato práce se zaměřuje na nynější podobu virtuální reality a její využití v průmyslovém designu a architektuře. Je rozdělená do dvou částí. V první částí je popsána historie virtuální reality včetně fází vývoje a ...

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV