MOOC - Massive Open Online Course - pro FIT
MOOC - Massive Open Online Course - for FIT

Author
Advisor
Beran, VítězslavReferee
Kapinus, MichalGrade
BAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato bakalářská práce popisuje relativně nový trend ve vzdělávání - Massive open online course. Věnuje se jeho celkovému vývoji a zhodnocuje jej. Jsou představeny webové platformy, které tyto kurzy zprostředkovávají. Tyto platformy jsou blíže specifikovány a jsouo nich zjištěny poznatky pro pozdější využití v této práci. Další části práce se pak zabývají návrhem a realizací nástroje pro společné studium v reálném čase. Jedná se o experiment, který má mimo jiné určit, zda je tento koncept výuky možný a jaké prostředky je vhodné použít. This bachelor thesis describes relatively new educational trend - Massive open online course. It is focused on its overall development and evaluation. There are introduced web platforms, which are providing these courses. These platforms are closely specified and there are gathered knowledge about them for use in the rest of this work. Following parts of thesis are focused on design and realization of a tool for collaborative studying in a real-time. This is an experiment to determine, if this concept of education is possible and what means aresuitable for use.
Keywords
MOOC, Webová aplikace, Vzdělávání, Real-time synchronizace, Spolupráce při studiu, Google Developers, REST, MOOC, Web application, Education, Real-time synchronization, Collaborative studying, Google Developers, RESTLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Informační technologieComposition of Committee
doc. Dr. Ing. Jan Černocký (předseda) doc. Ing. Ondřej Ryšavý, Ph.D. (místopředseda) Ing. Tomáš Martínek, Ph.D. (člen) Ing. Filip Orság, Ph.D. (člen) Ing. Igor Szőke, Ph.D. (člen)Date of defence
2017-06-15Process of defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm velmi dobře (B). Otázky u obhajoby: -Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/69851Source
PEŠKA, M. MOOC - Massive Open Online Course - pro FIT [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2017.Collections
- 2017 [328]