Show simple item record

Marketing Research of Customer Satisfaction

dc.contributor.advisorKoleňák, Jiřícs
dc.contributor.authorMlezivová, Veronikacs
dc.date.accessioned2019-04-03T22:36:07Z
dc.date.available2019-04-03T22:36:07Z
dc.date.created2010cs
dc.identifier.citationMLEZIVOVÁ, V. Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.cs
dc.identifier.other32594cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/7087
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá marketingovým průzkumem spokojenosti zákazníků jazykové školy. Popisuje způsob návrhu marketingového průzkumu, provádění dotazníkového šetření a analýzu získaných informaci. Na základě provedeného zhodnocení mínění klientů školy, zpracovává návrh zlepšení vnímání firmy svými zákazníky, které by mělo vést ke zvýšení spokojenosti zákazníků a dále ke zkvalitnění služeb. Popisuje řadu doporučení, jak zlepšit vystupování školy vůči studentům a stát se více pro zákaznicky orientovanou.cs
dc.description.abstractBachelor’s thesis deals with marketing research of customer satisfaction language school In-Virtute. It describes how to design a marketing survey questionnaires, implementation and analysis of information. On the basis of an assessment conducted by opinion research clients, processes the proposal improving the perception of the company, its customers, which should lead to increased customer satisfaction and to improve services. Thesis describes a series of recommendations to improve the performance of the school to students, and become more customer-oriented.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectMarketingový průzkumcs
dc.subjectspokojenost zákazníkacs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectslužby.cs
dc.subjectMarketing researchen
dc.subjectcustomer satisfactionen
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectcustomeren
dc.subjectservices.en
dc.titleMarketingový výzkum spokojenosti zákazníkůcs
dc.title.alternativeMarketing Research of Customer Satisfactionen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2010-06-22cs
dcterms.modified2010-07-17-11:45:06cs
thesis.disciplineDaňové poradenstvícs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav financícs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid32594en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2019.06.20 09:46:37en
sync.item.modts2019.05.18 12:00:16en
dc.contributor.refereeSmékalová, Andreacs
dc.description.markAcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record