Výzkum tržní orientace firem

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zabývá výzkumem tržní orientace firem a hledá závislost mezi mírou tržní orientace a firemní kulturou. V souladu se stanovenými cíly vyhodnocuje získané informace a srovnává postavení jednotlivých firem v daném oboru.
The master thesis deals with the problem of companies market orientation research and resolves the relation between the measure of market orientation and companies culture. Obtained information and companies position in specified field is evaluated in accordance with established objectives.
Description
Citation
KLASOVÁ, Z. Výzkum tržní orientace firem [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
Ing. Vladimír Hibš, Ph.D., MBA (předseda) prof. Ing. Mária Režňáková, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (člen) PhDr. Emilie Franková, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Koleňák, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2009-06-04
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO