Marketingové aspekty činnosti high-tech firem
Marketing Aspects of Technology Ventures
Author
Advisor
Chalupský, VladimírReferee
Jež, VladislavGrade
EAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Cílem diplomové práce je analýza marketingových nástrojů použitých firmou XAX a následně vyhodnotit a navrhnout zvýšení jejich efektivity. Popis strategie společnosti a faktory ovlivňující budou identifikovány. Práce obsahuje návrhy a doporučení na zvýšení efektivity marketingových nástrojů dané firmy v oblasti High-tech odvětví. The aim of diploma thesis is to analyze marketing tools used in Company XAX and under this condition evaluate and purpose increase efficiency used tools. The current marketing strategy of the company is described and main influencing factors are identified. The thesis contains proposals and recommendations for tools usage in the field of High-tech marketing.
Keywords
Marketing, 4C, 4P, marketing mix, High-tech marketing, implementation, innovation, Marketing, high-tech, 4C, 4P, SWOT, inovace, implementace, marketing mixLanguage
angličtina (English)Study brunch
European Business and FinanceComposition of Committee
prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA (předseda) prof. Ing. Petr Dostál, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen) doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (člen) Ing. Lenka Smolíková, Ph.D. (člen)Date of defence
2013-09-19Process of defence
Ing. Robert Zich: What is your conclusion of the analysis you did? Prof. Petr Dostál: Which artificial technics did you have in mind in your thesis? Ing. Vít Chlebovský: Can you estimate the costs of your proposal?Result of the defence
práce nebyla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/70953Source
PALACKÝ, M. Marketingové aspekty činnosti high-tech firem [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.Collections
- 2013 [408]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Bartáková, KateřinaDiplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou ... -
Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci)
Tuč, DavidVe své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ... -
Marketingová strategie start-up projektu
Urubek, VladislavDiplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro start-up projekt. V teoretické části shrnuje poznatky z oblasti tvorby marketingových strategií na internetu. V praktické části je analyzován projekt včetně jeho ...