Show simple item record

Communication Mix of the Company Tovares s.r.o.

dc.contributor.advisorMráček, Pavelcs
dc.contributor.authorJamborová, Markétacs
dc.date.accessioned2019-04-03T21:44:20Z
dc.date.available2019-04-03T21:44:20Z
dc.date.created2013cs
dc.identifier.citationJAMBOROVÁ, M. Komunikační mix společnosti Tovares s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.cs
dc.identifier.other52658cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/70956
dc.description.abstractTato diplomová práce se zaměřuje na návrh vhodného komunikačního mixu, vycházející z analýzy současného stavu společnosti Tovares s.r.o., které se nedaří na trhu mezi konkurencí prosadit. Společnost se zabývá výrobou a distribucí kadeřnických potřeb - od nábytku přes veškerou techniku, chemii až po hřebeny a vlásenky. Práce má sloužit jako podklad, při zavedení vhodnějšího komunikačního mixu. Tento komunikační mix obsahuje návrh, který má za cíl oslovení nových zákazníků a udržení těch stávajících.cs
dc.description.abstractThis diploma thesis focus on suggestions of the suitable communication mix, which is coming out of the analysis of the current situation in Tovares s.r.o. company. This company is failing to compete and break through on the market. The company is engaged in the production and distribution of the wide range of equipment and accessories needed for the hairdressing – starting with furniture, complete range of the equipment and technology, chemical preparations, finishing with the combs and hairpins. This work is supposed to help as the source of the information while implementing new suitable communication mix. This communication mix contains a suggestions which aim is to approach new customers and to retain the existing ones.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectMarketingcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectmarketingový výzkum.cs
dc.subjectMarketingen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectcommunication mixen
dc.subjectmarketing research.en
dc.titleKomunikační mix společnosti Tovares s.r.o.cs
dc.title.alternativeCommunication Mix of the Company Tovares s.r.o.en
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2013-01-30cs
dcterms.modified2013-02-07-08:48:55cs
thesis.disciplineŘízení a ekonomika podnikucs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav managementucs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid52658en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2019.06.21 09:26:59en
sync.item.modts2019.05.18 11:50:07en
dc.contributor.refereeHádlíková, Zuzanacs
dc.description.markBcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record