Podnikatelský záměr – Vybudování prodejny s produkty značky Apple

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Cílem diplomové práce je vypracování podrobné analýzy pro podnikatelský záměr vybudování prodejny s produkty značky Apple. V analytické částí je zkoumán vybraný trh a také podmínky za kterých je možné vybudovat oficiální Apple prodejnu. Zpracovaný podnikatelský záměr vychází z reálných údajů, dotazníku a zkušeností odborníka v oboru a snaží se co nejpřesněji určit úspěšnost podnikání. Ve finančním plánu jsou zahrnuty potřebné výdaje a plánované zisky, které ve dvou variantách ukazují jaké podmínky je třeba splnit pro dosažení zisku.
The aim of this thesis is to draw up a detailed analysis of a business plan to build retail brand store with Apple products. The analytical part of this thesis is devoted to the selected market and to the conditions to build official Apple store. Processed business plan is based on real data, questionnaire and expert´s experiences in the field and try to determine the success of the business as precisely as possible. The financial plan includes necessary expenses and planned profits which shows in two versions what conditions must be done to achieve a profit.
Description
Citation
VIKTORIN, O. Podnikatelský záměr – Vybudování prodejny s produkty značky Apple [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Podnikové finance a obchod
Comittee
prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (předseda) Ing. Pavel Holek (místopředseda) Ing. Viktor Ondrák, Ph.D. (člen) Ing. Michal Polák, Dr. (člen) Ing. Jiří Koleňák, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2010-06-18
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO